علم الهدی: آفرین به غیرت نیروی انتظامی که مردانه جلوی پخش مختلط یورو 2012 در سینماها را گرفت :



امام جمعه مشهد با انتقاد از نمایش مسابقات فوتبال در سینماهای کشور گفت: نیروی انتظامی اجازه نداد که برخی اشخاص از این مساله به عنوان دستاویزی برای توسعه فحشا و اختلاط دختر و پسر در برخی سینماهای تهران استفاده کنند و با آن مقابله کرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی گفت: نیروی انتظامی اجازه نداد که برخی اشخاص از این مساله به عنوان دستاویزی برای توسعه فحشا و اختلاط دختر و پسر در برخی سینماهای تهران استفاده کنند و با آن مقابله کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی افزود: دشمن با به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی قصد داشت که جلوی پیشرفت نظام را سد کند که با مقاومت ملت این ترفند نیز شکست خورد.

وی با انتقاد از نمایش مسابقات فوتبال در سینماهای کشور گفت: معاندان با هجمه های مختلف از جمله تهاجم و شبیخون فرهنگی و تلاش برای گسترش فحشا و بی بند و باری، در صدد مقابله با انقلاب و شکستن روحیه مقاومت و استکبار ستیزی ملت و نظام اسلامی ما برآمده اند.

وی افزود: نیروی انتظامی اجازه نداد که برخی اشخاص از این مساله به عنوان دستاویزی برای توسعه فحشا و اختلاط دختر و پسر در برخی سینماهای تهران استفاده کنند و با آن مقابله کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه دنیای استکبار از توسعه روز افزون علمی و فناوری و پیشرفت های ایران مستاصل شده است دست به توطئه می زند افزود:‌ ترفند ترور چهره های علمی نیز مانند سایر سیاستها و توطئه های آنها نه تنها به ثمر نمی رسد بلکه کشور و نظام اسلامی ایران را در مقابل هجمه های دشمنان مستحکم تر می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: به رغم تحریم های اقتصادی دشمنان، جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مسوولان و متخصصان ولایتمدار در زمینه های علمی و فناوری جزو کشورهای برتر دنیا قرار گرفته است.

خطیب جمعه مشهد گفت:‌ دشمنان تصور می کردند با به شهادت رساندن تعدادی از دانشمندان هسته ای ایران می توانند جلوی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور ما را بگیرند، ولی راه به جایی نبردند.../عصرایران


ویدیو : علم الهدی: آفرین به غیرت نیروی انتظامی که مردانه جلوی پخش مختلط یورو 2012 در سینماها را گرفت