علت عدم تمدید قرارداد دخیا با منچستر : عدم ارتباط دوستانه بین فن خال و دخیا، ...


عدم ارتباط دوستانه بین فن خال و دخیا، از همان روزهای ابتدایی پیوستن این مربی به منچستریونایتد امری مشهود بود؛ ارتباطی که هیچگانه نیز حسنه نشد. ورزش سه: داوید دخیا مدت هاست که تصمیمش برای جدایی از یونایتد را گرفته و با رئال مادرید به توافقات کلی نیز دست یافته است. با این حال هنوز مذاکرات دو باشگاه به نتیجه روشنی ختم نشده و دخیا همچنان با یونایتد تمرین می کند.

پس از توافق راموس با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد، حالا یونایتد چاره ای جز تعیین یک رقم معقول برای انتقال دخیا به رئال ندارد و امروز نیز رسانه های انگلیس از چراغ سبر فن خال به فروش این دروازه بان ارزشمند نوشتند.

اما چرا دخیا چند پیشنهاد تمدید قرارداد با منچستریونایتد را رد کرد؟ نشریه AS امروز گزارش داد که ریشه اختلافات دخیا با منچستریونایتد بر سر تمدید قرارداد، به مشکلاتش با لوئیس فن خال برمی گردد.

سرمربی هلندی که تابستان گذشته به یونایتد ملحق شد، در ابتدا اعتقاد چندانی به دخیا نداشت و از مدیران منچستر تقاضای جذب کیلور ناواس را کرده بود. درخشش ناواس در جام جهانی با پیراهن کاستاریکا مقابل هلند (در یک چهارم نهایی) توجه فن خال را به خود جلب کرده بود اما با پیوستن ناواس به رئال، فن خال نیز ناچار شد به حضور دخیا قناعت کند.

دخیا که بهار 2014 با مدیران یونایتد تقریبا بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده بود، با شنیدن این خبر قید توافق نهایی را زده و دیگر حاضر به پذیرش شرایط  باشگاه برای تمدید قرارداد نشد و حتی پیشنهاد حقوق 11 میلیون یورویی در سال را نیز رد کرد. دخیا هرگز حاضر به بخشیدن فن خال نشد و حالا هم در آستانه جدایی از یونایتد و پیوستن به رئال مادرید قرار دارد.


ویدیو : علت عدم تمدید قرارداد دخیا با منچستر