علت بوی بد دهان بچه : کودکان سالم (حتی بزرگتر‌ها!) گاهی اوقات دهان‌شان بوی ...


کودکان سالم (حتی بزرگتر‌ها!) گاهی اوقات دهان‌شان بوی بد می‌دهد. اگر فرزندتان از طریق دهان نفس می‌کشد (برای مثال گرفتگی بینی دارد) بنابر‌این باکتری‌های موجود در دهانش به احتمال زیاد بدون دردسر رشد می‌کنند. وب سایت نی‌نی بان: باکتری‌های طبیعی در دهان زندگی می‌کنند و روی باقی‌مانده‌ی ذرات غذا بین دندان‌ها، در خط لثه، بر روی سطح زبان و یا بر روی سطح لوزه در پشت گلوی فرزند‌تان تأثیر می‌گذارند. همین باعث بوید بد دهان می‌شود مخصوصا اگر غذا به مدت طولانی در دهان باقی بماند.

علت بوی بد دهان بچه

بوی بد دهان , آفت دهان , درمان آفت دهان

کودکان سالم (حتی بزرگتر‌ها!) گاهی اوقات دهان‌شان بوی بد می‌دهد. اگر فرزندتان از طریق دهان نفس می‌کشد (برای مثال گرفتگی بینی دارد) بنابر‌این باکتری‌های موجود در دهانش به احتمال زیاد بدون دردسر رشد می‌کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



گوشه‌ گیری در کودکان


خشکی دهان , دهان , دهان و دندان

شخصیت انسان در دوران کودکی از طریق بازی و تعامل و رابطه اجتماعی با همسالان و همبازی‌ها و دوستانش شکل می‌گیرد و طی این تعامل، خودش و عواطفش را می‌شناسد و الگوهای روابط بین فردی را می‌آموزد. به حالت نسبتا پایداری که کودک بیشتر اوقات به تنهایی بازی کند و در جمع همبازی‌ها و همسالان شرکت نکند، گوشه‌گیری گفته می‌شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



علت مشکلات شنوایی نوزاد

بهداشت دهان و دندان , سرطان دهان , بوی دهان

کاهش شنوایی برای بسیاری از افراد تجربه آشنایی است. مبتلایان به این عارضه اغلب حرف های دیگران را به صورت واضح نمی شوند و می خواهند آنها دوباره حرف هایشان را تکرار کنند یا بلند تر بگویند. علت های مختلفی باعث ابتلا به کم شنوایی می شود. در برخی از موارد می توان با درمان، شدت این عارضه را کاهش داد یا آن را به طور کامل از بین برد. اما در بسیاری از موارد نیز جبران آن غیر ممکن است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



مادران پس از زایمان، مراعات کنند

درمان بوی بد دهان , تبلیغات دهان به دهان , دهان شویه

مادران پس از زایمان از ایستادن طولانی مدت، حمل اشیاء سنگین، دویدن، پریدن، ورزش های سنگین و صاف نشستن با پاهای کشیده جدا خودداری کنند. یک متخصص زنان و زایمان گفت: مادران پس از زایمان از ایستادن طولانی مدت، حمل اشیاء سنگین، دویدن، پریدن، ورزش های سنگین و صاف نشستن با پاهای کشیده جدا خودداری کنند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



تغذیه کودک، لیست منابع غذایی غنی


بازاریابی دهان به دهان , علت بوی بد دهان , درمان آفت دهان با رب انار

 در این نوشته قصد داریم ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز کودکان رو به شما معرفی کنیم و همچنین یاد بدیم که چطور این ویتامین ها رو از منابع طبیعی برای فرزند دلبندتان تامین کنید.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : علت بوی بد دهان بچه