علت اصلی کمردرد آقای ظریف! : بعد هم صفحه‌ی شما در فیس‌بوک با 418 هزار لایک ...


بعد هم صفحه‌ی شما در فیس‌بوک با 418 هزار لایک خودش یک روزنامه است. شما الآن عطسه می‌کنید، همه سایت‌ها و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی می‌نویسند، جواد ظریف در فیس‌بوک عطسه کرد. شما چرا باید با خواندن تیتر روزنامه، دور از جان پس بیافتید؟ ایسنا: بعد هم صفحه‌ی شما در فیس‌بوک با 418 هزار لایک خودش یک روزنامه است. شما الآن عطسه می‌کنید، همه سایت‌ها و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی می‌نویسند، جواد ظریف در فیس‌بوک عطسه کرد. شما چرا باید با خواندن تیتر روزنامه، دور از جان پس بیافتید؟

الآن دیگر همه می‌دانند که آقای ظریف، وزیر امور خارجه، با خواندن تیتر اول یک روزنامه عصبی شده‌ و کمردرد و پادرد گرفته‌اند و کارشان به بیمارستان کشیده است.

آقای ظریف البته از این بی‌اخلاقی درس گرفته‌اند و در فیس‌بوک نوشته‌اند: «به هر حال، روز تلخی بود، ولی برای من بسیار آموزنده. یاد گرفتم که هرچه می‌خواهم بگویم، علنی و عمومی بگویم وگرنه بازار سوءاستفاده بسیار داغ است.»

خدمت آقای ظریف عرض می‌کنم که بازار سوءاستفاده همیشه داغ است. ما خودمان یک رفیقی داریم که توی جلسات و پنج دقیقه بعد از حرف‌های آدم، جلو روی خود آدم و در محضر همگان حرف‌ها را جعل می‌کند و چیز دیگری می‌گوید. یک بار من توی جلسه گفتم: می‌شد از این بهتر کار کنیم. آن رفیق جاعل دقیقا بعد از حرف‌های من گفت: همان‌طور که آقای ساکی از عملکرد خود عذرخواهی کردند، من هم باید بگویم که کاری که انجام شد، خوب نبود! یعنی توی چشم‌های من نگاه می‌کرد و این‌ها را می‌گفت! می‌خواهم بگویم برخی اصولا آن‌چه را که دوست دارند، می‌شنوند نه آن چه واقعیت دارد. بعد هم صفحه‌ی شما در فیس‌بوک با 418 هزار لایک خودش یک روزنامه است. شما الآن عطسه می‌کنید، همه سایت‌ها و خبرگزاری‌های داخلی و خارجی می‌نویسند، جواد ظریف در فیس‌بوک عطسه کرد. شما چرا باید با خواندن تیتر روزنامه، دور از جان پس بیافتید؟

البته همین الآن که آقای ظریف از درد کمر خبر داده‌اند، باید منتظر باشند که برخی روزنامه‌ها بگویند: در دیدار ظریف با جان کری - که بیش از 48 ساعت طول کشیده است و این حکایت از شوق طرف ایرانی دارد - آقای کری نشسته بود، ولی آقای ظریف سرپا ایستاده بود و علت کمردرد ایشان، همین شوق بیش از حد و 48 ساعت یک‌جا ایستادن است!

آقای ظریف در ادامه یادداشت فیس‌بوکی خود آورده‌اند: «باعث تأسف است که یک و نیم ساعت بحث جدی، صمیمانه و خصوصی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، که صراحتا توافق شده بود محرمانه و غیرقابل نقل خواهد ماند، در چند جمله خلاصه شد که هیچ ارتباطی با بحث مفصل من نداشت و به مطبوعات درز داده شد.»

باید خدمت آقای ظریف عرض کنم از آن‌جایی که حقوق و مزایای نمایندگی کفاف زندگی برخی از نمایندگان را نمی‌دهد، گویا آن‌ها هم‌زمان، در تحریریه‌ی برخی روزنامه‌ها کار می‌کنند! آقای ظریف شما باید منتظر چیزهای بدتر از تیتر، مثل فایل صوتی و فیلم هم باشید.

باقی بقای‌تان!


ویدیو : علت اصلی کمردرد آقای ظریف!