علاقه برانکو به دروازه‌بان‌های لرستانی : بیرانوند پس از میرزاپور دومین دروازه‌بان ...


بیرانوند پس از میرزاپور دومین دروازه‌بان لرستانی است که برانکو اعتقاد زیادی به او دارد. خبرگزاری میزان: زمانی که برانکو سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان را برعهده داشت از ابراهیم میرزاپور به عنوان دروازه‌بان اول تیم‌ملی استفاده می‌کرد. دروازه‌بانی که منتقدان زیادی داشت و بسیاری بر این عقیده بودند که میرزاپور شایستگی پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی را ندارد. اما در نهایت این دروازه‌بان لرستانی همراه با تیم ملی به جام جهانی 2006 رفت و نتوانست عملکرد خوبی در این تورنمنت داشته باشد.

پس از گذشت 10 سال از سرمربیگری برانکو در تیم ملی، این مربی هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد. تیمی که در فصل قبل نتوانست قهرمانی لیگ را کسب کند و به همین دلیل برانکو قصد دارد برای فصل آینده تیمی را مهیا کند که بتواند مدعی جدی قهرمانی باشد. از همین رو این مربی کروات، دروازه‌بانی لرستان تیم نفت را به خدمت گرفت.

بیرانوند که پرتاب‌های دست خیلی خوبی دارد دومین دروازه‌بان لرستانی است که برانکو اعتقاد زیادی به او دارد. بیرانوند نیز همانند میرزاپور دارای نقاط ضعفی است که  به طور حتم در پرسپولیس نمود بیشتری خواهد داشت. چرا که این تیم زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار دارد. باید دید برانکو همانند 10 سال پیش که اعتماد بیش از حدش به میرزاپور باعث عدم موفیتش در تیم ملی شد در جذب بیرانوند نیز اشتباه کرده است یا خیر.


ویدیو : علاقه برانکو به دروازه‌بان‌های لرستانی