عقابی که از پاریس فیلم‌برداری کرد +فیلم : در روزهای پایانی تابستان سال جاری، ...


در روزهای پایانی تابستان سال جاری، عقابی دم‌سفید بر فراز آسمان پاریس پرواز داده شد و تصاویری پانورامیک از این شهر زیبای اروپایی برداشت تا مردم بدانند عاشقانه ترین شهر دنیا از نگاه یک عقاب تیزپرواز چگونه است.           پادشا: در روزهای پایانی تابستان سال جاری، عقابی دم‌سفید بر فراز آسمان پاریس پرواز داده شد و تصاویری پانورامیک از این شهر زیبای اروپایی برداشت تا مردم بدانند عاشقانه ترین شهر دنیا از نگاه یک عقاب تیزپرواز چگونه است.

فردی به نام «جکوز اولیویه تراورز» مربی و آموزش‌دهنده عقاب و مدیر بی مزد و مواجیب شرکت FREEDOM است. او در اقدامی جالب، به پشت یک عقاب دم‌سفید دوربینی وصل کرد و این پرنده‌ی با ابهت را از بالای برج ایفل پرواز داد تا چشم‌انداز هواییِ آسمان پاریس از نگاه یک عقاب ضبط شود.

این عقاب با سرعت 111 مایل در ساعت بر فراز Seine و باغ‌های Trocadéro پرواز می کرد. هدف از این کار این موسسه این بوده تا عقاب های دم‌سفید که محل زندگی اصلی آنها فرانسه و کوه‌های آلپ است، دوباره به زادگاه خودشان باز گردانده شوند. این عقاب ها بیش از 50 سال است که در فرانسه منقرض شده اند و این نخستین بار بود پس از این همه سال، یک عقاب دم‌سفید در آسمان پاریس پرواز می کرد.

دوربینی که به پشت این عقاب نصب شده بود برای کمپانی سونی و مدل  HDR-AZ1 Action Cam Mini بوده است. این دوربین 279 پوند قیمت دارد و اندازه آن دوسوم کوچک تر از نسخه های پیشین همین خانواده است.

دوربین فیلم برداری , فیلم برداری عروسی , فیلم برداری از محیط ویندوز

فیلم برداری 360 , بهترین گوشی برای فیلم برداری , دوربین فیلم برداری ارزان برای کار اموزشی

آموزش تکنیک های فیلم برداری , تبدیل دوربین فیلم برداری به وب کم , دوربین فیلم برداری ارزان

تنظیمات فیلم برداری آیفون6 , ارسال ایفون بالون فیلم برداری , دوربین مخصوص فیلم برداری از مراحل رشد گیاه

دوربین فیلم برداری ورزشگاه , سیستم فیلم برداری صداسیما , دوربین فیلم برداری ضد آب




ویدیو : عقابی که از پاریس فیلم‌برداری کرد +فیلم