عطرهای گرم در هوای سرد : دیگر وقت آن رسیده که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و ...


دیگر وقت آن رسیده که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و حتی شیرین و تند بروید چون در هوای سرد، عطر گرم خیلی بیشتر می‌چسبد.
مجله سیب سبز - نیکو کلینی: دیگر وقت آن رسیده که سراغ عطرهای رایحه گرم، تلخ و حتی شیرین و تند بروید چون در هوای سرد، عطر گرم خیلی بیشتر می‌چسبد. ما برای این فصل عطرهایی با رایحه چوب صندل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چوب صندل یکی از درختان بسیار خوشبویی است که در جنوب هند، سریلانکا، هاوایی، جزایر اقیانوس آرام جنوبی و استرالیا پیدا می‌شوند.

بررسی‌هایی نشان داده‌اند که بوییدن این رایحه در رفع پرخاشگری، ستیزه‌جویی، اضطراب و استرس تاثیر بسزایی دارد. خانم‌هایی که احیانا پس از زایمان دچار افسردگی شده‌اند، می‌توانند با استفاده از عطرهایی که رایحه چوب صندل دارند، این ناراحتی را از خود دور کنند. پس تا دیر نشده سراغ عطرهای پاییزی بروید.

به مرموزی یک جنگل

دمای هوای تهران , هوای تهران , آلودگی هوای تهران

Jungle L'Elephant، متعلق به شرکت کنزو در سال 1996 تولید شده و با وجود زمان زیادی که از تولید این عطر می‌گذرد، هنوز از جایگاه خوبی برخوردار است. شما با این عطر مرموزی یک جنگل سرسبز را از آن خود می‌کنید. این ادکلن در یک اندازه و با حجم 100 میل و قیمتی حدود 220 هزار تومان است.

اصیل و فریبنده

آب و هوای تهران , شاخص آلودگی هوای تهران , هوای مشهد

Coco Noir ، از سری عطرهای لوکس کمپانی معروف شنل است که در سال 2012 به بازار روانه شده است. رایحه چوب صندل موجود در این عطر، حال شما را در یک عصر پاییزی دگرگون می‌کند. به علاوه آنکه ماندگاری زیاد و غلظت این عطر بر مزایای آن افزوده است. این عطر در دو اندازه و حجم 50 و 100 میل طراحی شده و قیمت آن حدود 500 هزار تومان است.

شرقی دلنشین

پیش بینی هوای تهران , هوای اصفهان , هوای اردبیل

Lalique Le Parfum Red،  در سال 2005 توسط شرکت معتبر لالیک به بازار عرضه شد. این عطر یک رایحه شرقی دلنشین برگرفته از چوب صندل و وانیل دارد. این عطر تمام ویژگی‌های یک ادکلن مناسب پاییزی را دارد. قیمت این عطر حدود 130 هزار تومان است و در اندازه 100 میل در بازار است.

معجون رایحه ها

هوای کیش , آب و هوای کیش , پیش بینی هوای مشهد

Arpege ، از شرکت لانوین عطر بی‌نظیری است که شما با داشتن آن، معجونی از عطرهای خوش و ماندگار را در اختیار خواهید داشت. این عطر گزینه بسیار مناسبی برای ماه‌های سرد به‌شمار می‌رود و در اندازه 100میل، مقرون‌به‌صرفه و حدود 190 هزار تومان است.

ملکه باشکوه

شاخص هوای تهران , میزان آلودگی هوای تهران , هوای حرم

Safanad ، عطر مجللی است که توسط برند موفق مارلی در سال 2012 برای خانم‌ها طراحی شد. شما با این رایحه احساس یک ملکه را تجربه خواهید کرد. این عطر با رایحه باشکوهی که دارد هر کسی را برای معاشرت با شما جذب خواهد کرد . برای داشتن این عطر75میل  باید مبلغی حدود 440 هزار تومان کنار بگذارید.

شاهزاده اغواگر

هوای پاک , وضع هوای تهران , آلودگی هوای تهران هم اکنون

Viva La Juicy Noir، عطری است که سال گذشته توسط شرکت Juicy به بازار آمد و با ظاهری بسیار زیبا خیلی زود طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد. این عطر به‌عنوان شاهزاده‌ای اغواگر شناخته شده است و در بسته‌بندی 50 و 100 میل وجود دارد که قیمت  آن حدود 230 هزار تومان است.


ویدیو : عطرهای گرم در هوای سرد