عضو هیأت مدیره پرسپولیس در صدای آمریکا چه می‎کند؟! :   در طول ماه های اخیر ...



 

در طول ماه های اخیر شاهد آفتابی شدن مجدد برخی اهالی ورزش در شبکه‎های ضدانقلاب هستیم؛ بدون توجه به خط مشی ضدایرانی رسانه‌های فارسی‎زبان دشمن.

به گزارش جام نیوز، با وجود اینکه وزارت ورزش طی ابلاغیه‌ای رسمی به تمامی ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی تاکید کرده است که از مصاحبه با رسانه‌های فارسی زبان بیگانه پرهیز کنند، اما رفتار ناشایست تعداد معدودی از اهالی ورزش نشان می‎دهد که مایل به تبعیت از قانون نیستند.

 در طول سال‎های گذشته، فوتبالی‌ها گوی سبقت را از سایر چهره‌های ورزشی‌ ربوده و در رسانه‌های یادشده حضور پررنگتری داشته‌اند.

ابراهیم قاسمپور، مجید جلالی، بهتاش فریبا، حسن روشن، جلال طالبی، بهمن فروتن، حسین کلانی، شهرزاد مظفر از جمله اهالی صاحب‌نام فوتبال هستند که در کسوت کارشناس ورزشی با رسانه‌هایی چون صدای آمریکا، بی بی سی انگلیس، دویچه وله آلمان و... همکاری داشتند و پس از پیگیری وزارت ورزش و دستگاه های نظارتی، بیشتر آن‌ها از ادامه همکاری با شبکه‎های معاند خودداری کردند.

 اما با گذشت زمان و کمتر شدن حساسیت مدیریت ورزش کشور به این موضوع، در طول ماه های اخیر شاهد آفتابی شدن مجدد برخی اهالی ورزش در شبکه‎های ضدانقلاب هستیم؛ بدون توجه به خط مشی ضدایرانی رسانه‌های فارسی زبان دشمن.

پس از حضور مداوم "امیرحسین اصلانیان" بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در شبکه ضدانقلاب صدای آمریکا (VOA)، آقای "حسین کلانی" پیشکسوت فوتبال و عضو جدید هیئت مدیره این باشگاه نیز به یکی از کارشناسان ثابت برنامه های ورزشی شبکه دولتی آمریکا تبدیل شده است.
 

صدای آمریکا , مصاحبه سعید طوسی با صدای آمریکا , تلگرام صدای آمریکا


به نظر می‌رسد مسؤولان ناظر -به ویژه مقامات وزارت ورزش- باید چاره مناسبی برای تکرار نشدن اینگونه اقدامات بیندیشند، چون تداوم این روند و سکوت متولیان امر مترادف با ترویج قانون گریزی خواهد بود.

از دیگرسو شاید بد نباشد مدیران رسانه ملی نیز به چهره‌های ورزشی فعال در رسانه‌های بیگانه بفهمانند که با این کار ناپسند، فرصت حضور در برنامه‌های ورزشی رسانه ملی را از دست خواهند داد.
 

صدای آمریکا سعید طوسی , خصم میان من و تو و صدای آمریکا  , بازداشت خبرنگاران bbc و صدای آمریکا در ترکیه دمادم


 خاطرنشان می‌شود که در پی مصاحبه تعدادی از ورزشکاران ایرانی با شبکه دولتی صدای آمریکا و حضور یافتن آنان در استودیوهای این تلویزیون ضدانقلاب، نایب رئیس کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در قانون مجازات اسلامی همکاری با شبکه‌ و رسانه‌های معاند و وابسته به دشمنان نظام جرم است، تأکید کرده بود:

«مجازات همکاری و کمک به رسانه‌های ضدانقلاب -بر اساس نوع همکاری انجام شده- حبس و محکومیت‌های سنگین است و در قانون مجازات اسلامی کسانی که از شبکه‌های تلویزیونی معاند و وابسته به دشمنان نظام حمایت و به آن‎ها کمک کنند، باید در دادگاه حاضر شده و نهایتاً بنا بر نوع همکاری انجام‌شده، محاکمه و مجازات خواهند شد.»

 اخبار ورزشی  - جام نیوز


ویدیو : عضو هیأت مدیره پرسپولیس در صدای آمریکا چه می‎کند؟!