عضو تیم قایقرانی انزلی در مرداب غرق شد/ 25 غواص در جستجوی جسد «شادی سرخیل» :



شادی سرخیل , بندر انزلی , شادی


اخبار حوادث - عضو تیم قایقرانی انزلی در مرداب غرق شد/ 25 غواص در جستجوی جسد «شادی سرخیل»

صبح امروز «شادی سرخیل» عضو تیم قایقرانی انزلی که برای تمرین قایقرانی به مرداب انزلی رفته بود در این مرداب غرق شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شادی سرخیل دختر 21 ساله عضو تیم قایقرانی بندر انزلی که صبح امروز برای تمرین قایقرانی به مرداب انزلی رفته بود به دلیل واژگونی قایق غرق شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بندرانزلی در حاشیه عملیات جست‌وجوی جسد «شادی سرخیل» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی اظهار کرد: تا این لحظه هنوز موفق به پیدا کردن جسد این قایقران نشدیم.

اکبر صبربخش، درباره چگونگی حادثه مذکور اظهار داشت: شادی سرخیل به همراه 12 نفر دیگر و دو قایق موتوری دیگر در پیست قایقرانی تالاب انزلی در حال تمرین بود که به دلایل نامعلوم قایق وی واژگون شد و قبل از اینکه قایق به زیر آب رود جسد وی به زیر آب رفت.

وی با بیان اینکه ممکن است دلیل این حادثه سرمای هوا و یا گرم بودن بدن او باشد، گفت: این ورزشکار برای حضور در مسابقات کشوری سه‌شنبه آینده در حال تمرین بود.

رئیس جمعیت هلال احمر انزلی تصریح کرد: بلافاصله پس از واژگونی قایق، تیم‌های هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی در جستجوی جسد هستند اما هنوز موفق به این امر نشده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه همه نیروهای امدادی با تمام امکانات در جستجوی جسد این قایقران هستند، خاطرنشان کرد: 25 غواص هلال احمر، نیروی دریایی و دریابانی انزلی در جستجوی جسد مرحومه هستند.

صبربخش متذکر شد: این جست‌وجو تا پیدا شدن جسد شادی سرخیل ادامه می‌یابد.

اخبار حوادث - فارس

 


ویدیو : عضو تیم قایقرانی انزلی در مرداب غرق شد/ 25 غواص در جستجوی جسد «شادی سرخیل»