عضویت رایگان در 400 کتابخانه تهران : رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ...



بهترین جا برای خرید کتابخانه تهران , متروی تهران اول مهر رایگان , کجا در تهران رایگان بسکتبال بازی کنیم

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ثبت نام و عضویت رایگان شهروندان تهرانی در کتابخانه‌های تحت مدیریت این سازمان به مناسبت روز کودک، روز خانواده و هفته کتاب خبر داد.

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی با اشاره به نقش بی‌بدیل کتاب و کتابخوانی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و شهروندان افزود: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مدیریت یکپارچه قریب به 400 باب کتابخانه عمومی را در پایتخت بر عهده دارد و در این میان، یکی از مهم‌ترین ابزارها در جذب مخاطب بیشتر برای کتابخانه‌ها بحث تشویق شهروندان و علاقه‌مندان به عضویت رایگان است.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی دقیق برای رسیدن به این هدف گفت: روز 16 مهر به مناسبت روز جهانی کودک با همکاری آموزش و پرورش، دانش‌آموزان کلاس اولی و اعضای مهدهای کودک می‌توانند به صورت رایگان در کتابخانه‌ها عضو شوند.

 

یک روز بعد یعنی 17 مهر همزمان با روز خانواده، از پدرها و مادرها دعوت می‌کنیم همراه فرزندان به کتابخانه‌های شهر تهران مراجعه کنند و از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

به گفته رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضویت رایگان در کتابخانه‌های تهران در آبان همزمان با هفته کتاب ادامه می‌یابد و شهروندان تهرانی می‌توانند با مراجعه به سایتwww.tlib.ir  از نشانی و شماره تماس کتابخانه‌های سازمان مطلع شوند.

اخبار اجتماعی - رسانه خبری


ویدیو : عضویت رایگان در 400 کتابخانه تهران