عضویت در سایت همسریابی باز هم قربانی آفرید :   رییس پلیس فضای تولید وتبادل ...



سایت همسریابی , سایت همسریابی دوهمیار , بهترین سایت همسریابی

 

رییس پلیس فضای تولید وتبادل اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری مردی خبر داد كه با سوءاستفاده از دختران و دستیابی به عكس‌های شخصی آنان در سایت‌های همسریابی از دختران تقاضای برقراری دوستی می‌كرد.

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ مرتضویان درباره دستگیری عامل ارسال‌کننده ایمیل‌های تهدیدآمیز گفت: پیرو شکایت فردی مبنی بر دریافت ایمیل‌های تهدیدآمیز ماموران اقدامات خود را آغاز كردند.

 

وی افزود: بنا بر اظهارات شاکیه، وی چندی پیش از طریق یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شده و پس از مدتی آشنایی تعدادی از عکس‌های شخصی خود را برای وی ارسال كرد.

 

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینكه متهم پس از دریافت عکس با ارسال ایمیلی تقاضای دوستی و ارتباط می‌كند که با مخالفت شاکیه روبرو می‌شود و متعاقب آن برای وی پیامی مبنی بر این که «اگر ارتباط برقرار نکنی عکسی دروغین از تو را در اینترنت پخش می‌كنم» به وی ارسال می‌كند. گفت: با دریافت این شكایت ﻤﺄموران اقدامات خود را آغاز و پس از انجام تحقیقات متهم را شناسایی و دستگیر كردند.

 

وی در این مورد به کاربران توصیه كرد: به افرادی که در این‌گونه سایت‌ها یا تالارهای گفت‌وگو با آنان آشنا می‌شوید به هیچ عنوان اعتماد نکنید چرا كه کلاهبرداران در فضای مجازی به راحتی می‌توانند تغییر چهره دهند و از شما سوء استفاده كنید و اقدام به کلاهبرداری و حتی تهدید به هتک حرمت و اخاذی كنند.

 

منبع:isna.ir


ویدیو : عضویت در سایت همسریابی باز هم قربانی آفرید