عشوری: دوست دارم در تراکتور بمانم : هافبک تیم ذوب آهن گفت: برای روشن شدن وضعیتم ...


هافبک تیم ذوب آهن گفت: برای روشن شدن وضعیتم امروز با مدیرعامل باشگاه جلسه دارم. کاپ: سینا عشوری درباره اینکه فصل بعد در تراکتورسازی توپ می زند یا به باشگاه ذوب آهن بر می گردد اظهار داشت: هنوز تکلیف این موضوع به طور دقیق روشن نشده و قرار است در جلسه ای که امروز در باشگاه ذوب آهن دارم در این باره تصمیم گیری شود.

وی افزود: من نیم فصل با ذوب آهن قرارداد دارم اما با توجه به شرایط خوبی که در تراکتورسازی طی این مدت داشتم دوست دارم ادامه فوتبالم را در همین تیم سپری کنم ولی این بسته به نظر مسئولان باشگاه ذوب آهن است.

هافبک تیم ذوب آهن که به خاطر سپری کردن دوران سربازی در تراکتورسازی حضور داشت در این باره که آیا گل محمدی با او صحبت کرده که به ذوب آهن برود گفت: هیچ صحبتی تا این لحظه با سرمربی ذوب آهن نداشتم.

وی همچنین درباره حضور سردار آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این تیم گفت: سابقه همکاری با آجرلو را ندارم اما می دانم از روزی که فوتبال حرفه ای مطرح شد اسم سردار آجرلو هم همواره به عنوان یکی از مدیران موفق و با دیسیپلین مطرح بوده و قطعا انتخاب مسئولان بلندپایه باشگاه تراکتورسازی یک انتخاب ورزشی بوده است. البته جا دارد به آقای عباسی هم خسته نباشید بگویم که در این مدت زحمات زیادی برای تیم کشید.

سینا عشوری پیش از ظهر امروز با حضور در باشگاه ذوب آهن با سعید آذری دیدار خواهد کرد. باشگاه تراکتورسازی به عشوری پیشنهاد داده فصل بعد هم در این تیم حضور داشته باشد.


ویدیو : عشوری: دوست دارم در تراکتور بمانم