عروسی که مادر شوهرش را کشت : فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری زنی که ...


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری زنی که مادر شوهر خود را به قتل رسانده، خبر داد. خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری زنی که مادر شوهر خود را به قتل رسانده، خبر داد.

سرهنگ ابراهیم سعیدی با بیان اینکه به دنبال مرگ مشکوک خانم (ت) و خاکسپاری وی در یکی از روستاهای توابع کلانتری ۱۵ «جوکار» شهرستان ملایر و شکایت خانواده متوفی مبنی بر ظن به قتل متوفی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ملایر قرار گرفت، اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که عروس خانواده از آنجا که شوهرش معتاد بوده و در زندان به سر می‌برد، با مادر شوهرش در یک خانه زندگی می‌کرده و با وی درگیری‌های مکرری داشته است بنابراین با توجه به مدارک به دست آمده و پیرو هماهنگی با مقام قضایی دستور نبش قبر صادر شد و متوفی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

سعیدی با اشاره به اینکه در گزارش پزشکی قانونی قتل متوفی محرز شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شواهد و مدارک به دست آمده، عروس خانواده دستگیر شد و در تحقیقات تکمیلی پس از مواجه شدن با قرائن موجود لب به اعتراف گشود و به قتل مادر شوهر اعتراف کرد که متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه متهم به قتل دارای دو فرزند بوده بیان کرد: خانواده‌های از هم گسسته یکی از مهمترین کانون‌های بستر ساز جرم است که باید در زمینه مهارت حل مشکل، معضلات و تنشهای موجود و مهارت ایجاد ارتباط توانمند شوند.

وی مشاوره قبل از ازدواج را بسیار مهم خواند و گفت: مراکز مشاوره نیروی انتظامی شهرستان ملایر در کلانتری‌های سه گانه ملایر آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره ای به همه شهروندان است.


ویدیو : عروسی که مادر شوهرش را کشت