عروسک«برلوسکونی بادهان خونین»به بازارآمد. :       سنگ پرانی جوان خشمگین ایتالیایی ...



 

عروسک , عروسک جناب خان , عروسک مینیون

 

 

سنگ پرانی جوان خشمگین ایتالیایی به «برلوسکونی» در «ناپل» ایتالیا بار دیگر نام وی را در دنیا بر سر زبانها انداخته است.همین چند ماه پیش بود که نخست وزیر ایتالیا به خاطر برگزاری مهمانی اعیانی برای 50 دختر زیباروی با دادخواست طلاق همسرش رو به رو شد..

 

 

ایسکانیوز : بازتاب حمله به سیلویو برلوسکونی - نخست وزیر جنجالی ایتالیا - همچنان در صدر خبرهای این کشور قرار دارد.

 

 

به گزارش گروه حوادث ایسکانیوز : سنگ پرانی جوان خشمگین ایتالیایی به «برلوسکونی» در «ناپل» ایتالیا بار دیگر نام وی را در دنیا بر سر زبانها انداخته است.

 

 

همین چند ماه پیش بود که نخست وزیر ایتالیا به خاطر برگزاری مهمانی اعیانی برای 50 دختر زیباروی با دادخواست طلاق همسرش رو به رو شد و حالا به دردسر تازه ای افتاده است.در این وادی ، یک شرکت تولید اسباب بازی ، عروسک «برلوسکونی با دهان خونین» را به بازار عرضه کرده است.این عروسک منحصر به فرد در آستانه کریسمس با استقبال میلیونها ایتالیایی رو به رو شده و فروش چشمگیری داشته است.

 

 

کارشناسان می گویند حمله به نخست وزیر ایتالیا نشان دهنده سیر قهقرایی سیاست در این کشور است که خود وی با رفتارش نقش به سزایی در این روند دارد. گزارش ایسکانیوز می افزاید ، اگرچه بیش تر صاحب نظران ایتالیایی حمله به «برلوسکونی» را محکوم کرده اند اما در عین حال ، این سوال در محافل خبری مطرح است که چرا وضع به اینجا کشید ؟ در واقع، از چند ماه پیش تاکنون خود «سیلویو» تحریک کننده وضعیت و در واقع ، تبلور همه تنشها بوده است.

 

 

از زندگی خصوصی گرفته تا اتهام فساد مالی ، اوضاع نخست وزیر ایتالیا را بحرانی کرده است.شرایط آن چنان طی ماه های اخیر علیه نخست وزیر ایتالیا جهت گرفته است که به تازگی تظاهرات بزرگی علیه وی در «روم» برگزار شد.هنوز شهروندی که به «سیلویو» حمله کرد درباره انگیزه خود توضیحی نداده است.

 

 

 

 


ویدیو : عروسک«برلوسکونی بادهان خونین»به بازارآمد.