عرضه گوشی با دو صفحه نمایش +عکس : محصول جدید یوتا با نام «یوتافون۲ » به دلیل ...


محصول جدید یوتا با نام «یوتافون۲ » به دلیل برخورداری از قابلیت هایی مانند دو صفحه نمایش و قیمت مناسب با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شده است. خبرگزاری مهر: محصول جدید یوتا با نام «یوتافون۲ » به دلیل برخورداری از قابلیت هایی مانند دو صفحه نمایش و قیمت مناسب با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شده است.

کمپانی یوتا از طراحی منحصر به فردی در اسمارت فون YotaPhone ۲ خبر داده تا کاربران بیشتری را با خود همراه کند. این اسمارت فون مجهز به صفحه نمایشی از نوع OLED و اندروید آبنبات چوبی است که عملکرد بهتر دوربین دستگاه را به دنبال دارد.

بازکردن قفل گوشی اندروید خرابی صفحه نمایش , خرابی صفحه نمایش گوشی فراموشی رمز , تمیز کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند

کاهش قیمت این اسمارت فون نیز از دیگر تغییراتی است که در محصول جدید اعمال شده و از ۵۵۵ پوند به ۴۴۰ در انگلیس و از ۶۹۹ یورو به ۵۹۹ در اروپا تغییر پیدا کرده است. این اسمارت فون مجهز به پنل جوهر الکترونیکی در پشت دستگاه است تا این گوشی قادر به انجام ویجت های متفاوتی باشد که در صفحات اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام و فیس بوک استفاده می شود.

محافط صفحه نمایش گوشی , محافظ صفحه نمایش گوشی چیست , عکس گرفتن از صفحه نمایش گوشی سامسونگ

یوتا از پنل  E-link در یوتافون ۲ استفاده کرده تا صفحه لمسی متفاوتی را به بدنه پشتی این محصول اضافه کرده باشد و کاربران در صفحه نمایشی ۴.۷ اینچی بتوانند پیام ها یا نوتیفیکیشن های خود را  کنترل کنند. نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی با قیمتی در حدود ۶۸۰ دلار و با عرضه در امریکا آغاز خواهد شد. از دیگر قابلیتهای این محصول می توان به اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری YETI اشاره کرد که می تواند اپلیکیشن ها را در قسمت پنل E INK اجرا کند.

اندازه های صفحه نمایش گوشی ها , روش نگه داری صفحه نمایش گوشی موبایل , گوشی های صفحه نمایش خمیده

در سال های اخیر، اسمارت فون ها مجهز به نمایشگرهای بزرگی شده اند که شارژ زیادی را مصرف می کنند اما محصول جدید یوتا فعالیت های کاربران با اسمارت فون ها را به صفحه E-INK منتقل می کند تا شارژ کمتری مصرف شود.


ویدیو : عرضه گوشی با دو صفحه نمایش +عکس