عرضه مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه نگران‌کننده است : مشاور رئیس سازمان پزشکی ...



مواد مخدر , آرایشگاه زنانه , کشف مواد مخدر

مشاور رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: عرضه مواد مخدر در باشگاه‌های بدنسازی و آرایشگاه‌های زنانه نگران‌کننده است که مسئولان امر باید با قاطعیت به مبارزه برخیزند.

 محمدرضا قدیرزاده بعدازظهر امروز در سمینار آشنایی با پیامدهای سوء مصرف مواد مخدر و راه‌های پیشگیری از آن که در سالن ولایت دادگستری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: قضات با عنایت به ابعاد جنایتی که قاچاقچیان شیشه مرتکب می‌شوند برای آنها حکم محکومیت صادر کنند.

وی به تبلیغ شبکه‌های ماهواره‌ای در زمینه فروش داروی کاهش وزن، داروی ترک اعتیاد و داروی رفع مشکلات جنسی اشاره کرد و ادامه داد: همه این اقلام از ترکیبات مواد مخدر به ویژه شیشه برخوردار است.

مشاور رئیس سازمان پزشکی قانونی از فروش و عرضه مواد مخدر در عطاری‌ها اظهار نگرانی کرد و گفت: معاونت غذا و داروی دانشگاه‌ علوم پزشکی باید در این راستا وارد عمل شود.

وی ادامه داد: عرضه مواد مخدر در باشگاه‌های بدنسازی و آرایشگاه‌های زنانه نگران‌کننده است، که مسئولان امر باید با قاطعیت به مبارزه برخیزند.

قدیرزاده اضافه کرد: گشاد شدن مردمک چشم، خشونت، زیاد شدن انرژی، اغتشاش شعور، بی‌خوابی، خراب شدن دندان‌ها و انجام کارهای تکراری، شکل‌گیری توهم خیانت همسر، توهم شنوایی و لامسه از جمله علائم اعتیاد به شیشه محسوب می‌شود./ فارس


ویدیو : عرضه مواد مخدر در آرایشگاه‌های زنانه نگران‌کننده است