عرضه صفحه‌ کلید مایکروسافت برای iOS : اپلیکیشن Hub Keyoard چندی پیش برای سیستم ...


اپلیکیشن Hub Keyoard چندی پیش برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. حالا مایکروسافت این اپلیکیشن را با امکاناتی مشابه برای کاربران iOS منتشر کرده است. zoomit.ir - حمید بازرگان: اپلیکیشن Hub Keyoard چندی پیش برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. حالا مایکروسافت این اپلیکیشن را با امکاناتی مشابه برای کاربران iOS منتشر کرده است. در ادامه همراه ما باشید.

میان برهای صفحه کلید برای کپی , صفحه کلید برای گوشی هوآویy530 , آموزش ساخت صفحه گوگل پلاس برای سایت خود

چند ماه قبل مایکروسافت Hub Keyoard را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرد. در آن زمان مشخص نبود که این اپلیکیشن راه خود را به سیستم‌عامل iOS نیز باز کند، چراکه برخی از اپلیکیشن‌ها به صورت اختصاصی فقط برای اندروید منتشر شده‌اند. اما در هر صورت اگر از کاربران iOS هستید خبر خوبی برایتان داریم چراکه صفحه کلید Hub برای این سیستم‌عامل هم عرضه شده است.

مایکروسافت اخیرا اپلیکیشن مورد بحث را برای دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل iOS بهره می‌برند منتشر کرده و بیشتر بخش‌ها و امکانات‌ آن همانند نسخه اندروید است. بنابراین چه چیزی در مورد Hub keyboard ویژه است؟ برای کاربران معمولی iOS ممکن است این سوال پاسخ واضحی نداشته باشد، اما اگر از جمله افرادی هستید که از آفیس 365 زیاد استفاده می‌کنید، ممکن است بیشتر از این صفحه کلید خوشتان بیاید.

اپلیکیشن مورد اشاره اساسا با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده و به کاربران اجازه می‌دهد سریعا محتوای مورد نظر خود را بیابند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. تمام این کارها را می‌توان از طریق صفحه کلید یاد شده انجام داد. همچنین جدیدترین مواردی که در حافظه کلیپ‌برد ذخیره شده از طریق این اپلیکیشن قابل دسترسی است و می‌توانید براحتی این موارد را در جای دلخواه قرار دهید.

با وجود اینکه صفحه کلید یاد شده تا کنون به روش‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است، اما در نهایت می‌توان گفت که همه چیز بستگی به روش و نوع استفاده شما خواهد داشت. همانطور که گفتیم، بنظر می‌رسد کاربران آفیس 365 از جمله افرادی باشند که Hub Keyoard برای آن‌ها واقعا کاربردی باشد.


ویدیو : عرضه صفحه‌ کلید مایکروسافت برای iOS