عرب ها از دست مانچینی به ستوه آمدند : سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به دلیل ...


سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به دلیل نتایج ضعیف از کار برکنار شد. ایسنا: سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به دلیل نتایج ضعیف از کار برکنار شد.

 دو روز پیش منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس با یک گل برابر ویگان تن به شکست داد. سران متمول باشگاه شاید توانسته بودند واگذار کردن رقابت قهرمانی در لیگ برتر به رقیب همشهری را به گونه‌ای تاب بیاورند اما دیگر تحمل نداشتند که با این همه سرمایه مقابل تیمی مانند ویگان از کسب تنها جام فصل باز بمانند.

باشگاه منچسترسیتی پس از شکست تلخ برابر ویگان تصمیم به اخراج روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی این تیم گرفت. باشگاه منچسترسیتی در بیانیه‌ای اعلام کرد : متاسفانه باید خبر اخراج مانچینی از هدایت تیم را اعلام کنیم. این تصمیم بسیار سختی برای ما بود. این تصمیم به علت نتایج ضعیف اخیر تیم بود. باید عملکرد خوب مانچینی و دستاوردهای او را ارج نهیم.

رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی از احتمال جانشینی پیگرینی، سرمربی شیلییایی مالاگا خبر دادند، اما خود پیگرینی در گفت و گو با سایت باشگاه مالاگا، هر گونه مذاکره با منچسترسیتی را رد و اعلام کرد که در مالاگا می ماند.

منچسترسیتی فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و در روز پایانی موفق شد قهرمانی را از چنگ منچستر یونایتد در آورد و پس از 44 سال قهرمان لیگ برتر شود، اما شاگردان مانچینی در فصل جاری عملکرد خوبی نداشتند و شیاطین سرخ چندین هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف امتیاز زیاد قهرمانی خود را مسجل کردند، عملکرد آنها در لیگ قهرمانان نیز بسیار ضعیف بود و فیروزه‌ای پوشان نتوانستند در مصاف با تیم‌هایی مانند رئال مادرید، دورتموند و آژاکس از گروه خود صعود کنند.


ویدیو : عرب ها از دست مانچینی به ستوه آمدند