عذرخواهی میهایلوویچ از هواداران میلان : سرمربی میلان بعد از شکست برابر آتالانتا ...


سرمربی میلان بعد از شکست برابر آتالانتا اعتراف کرد تیمش بد نتیجه گرفته و رسما از هواداران عذرخواهی کرد. خبرگزاری ایسنا: میلان در هفته سی و یکم سری A در خانه آتالانتا به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد تا شرایط برای سرمربی این تیم بسیار سخت شود.

سینیشا میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی گفت: کسب یک امتیاز در چهار بازی به هیچ وجه قابل قبول نیست. بسیار بد نتیجه گرفتیم. از هواداران عذرخواهی می کنم.

او ادامه داد: باید هر چه سریعتر این دیدار را فراموش کنیم چراکه هفته آینده بازی بسیار سختی برابر یوونتوس داریم. بدون شک این بازی با دیگر دیدارها متفاوت خواهد بود.تلاش می‌کنیم نتیجه لازم را بدست آوریم.

سرمربی میلان در پایان سخنانش هم گفت: تیمی می تواند به پیروزی برسد که در میدان بسیار جنگنده باشد. بدون تلاش و جنگندگی نمی توان به پیروزی رسید و این یک واقعیت است. نتیجه نشان می دهد ما عملکرد خوبی در این دیدار نداشتیم. نتوانستیم کنترل بازی را بدست بگیریم. البته فرصت های داشتیم که با بی دقتی آنها را از دست دادیم. میلان همان مشکلات آغاز فصل را دارد و من هنوز نتوانستم چنین مشکلاتی را حل کنم. امیدوارم که در هفت هفته باقی مانده تا پایان فصل، عملکرد خوبی داشته باشیم.


ویدیو : عذرخواهی میهایلوویچ از هواداران میلان