عذرخواهی مورنو از بازیکن مصدوم یونایتد : هکتور مورنو از لوک شاو و هواداران ...


هکتور مورنو از لوک شاو و هواداران منچستریونایتد عذرخواهی کرد و عنوان کرد عمدی در مصدومیت او نبوده است. خبرگزاری ایسنا: آیندهوون و منچستریونایتد شب گذشته در دیدار اول خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک تیم هلندی به پایان رسید. در این دیدار هکتور مورنو مکزیکی به شدت پای لوک شاو را شکست طوری که پای این بازیکن از دو ناحیه شکست و تا 8 ماه از فوتبال دور خواهد بود. این بازیکن مکزیکی که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد گل اول تیمش را نیز به ثمر رساند.

هکتور مورنو پس از پایان این دیدار در واکنش به خطایش بر روی لوک شاو گفت:‌ واقعا برای شاو متاسفم. خیلی ناراحت شدم که این اتفاق برای او افتاد. من خودم یک بار به این شکل مصدوم شدم و می دانم این شرایط برای او چه طور است. عمدی در خطایم به روی او نداشتم و بار دیگر از او و هواداران منچستریونایتد عذر خواهی می‌کنم.

لوئیس فان خال سرمربی منچستریونایتد نیز درباره مصدومیت بازیکن جوان انگلیسی خود گفت:‌ باید اعتراف کنم یکی از بهترین بازیکنان خود رلا از دست دادیم. شاو در این فصل عملکرد خوبی از خود نشان داده بود و نظر ما را نیز به خود جلب کرده بود. متاسفم که این را می گویم ولی او 6 تا 8 ماه از فوتبال دور خواهد بود.

لوک شاو که در ساوت همپتون چهره شد به عنوان یکی از آینده دارهای فوتبال انگلیس شناخته می شود. از او به عنوان جانشین آینده اشلی کول در تیم ملی انگلیس یاد می شود.


ویدیو : عذرخواهی مورنو از بازیکن مصدوم یونایتد