عده‌ای عوضی آرامش فوتسال را نمی‌خواهند : رضا افتخاری در جمع خبرنگاران گفت: ...


رضا افتخاری در جمع خبرنگاران گفت: همین جا اعلام می‌کنم من روی صندلی ریاست فوتسال محکم نشسته‌ام و هیچکس نمی‌تواند تکانم دهد. خبرگزاری فارس: رضا افتخاری در جمع خبرنگاران گفت: همین جا اعلام می‌کنم من روی صندلی ریاست فوتسال محکم نشسته‌ام و هیچکس نمی‌تواند تکانم دهد.

وی در مورد برگزاری تورنمنت ایران و روسیه در ارومیه گفت: قصد داشتیم این مسابقات را در اصفهان، تهران و تبریز برگزار کنیم که ارومیه‌ پیشنهاد داد به شهرما بیایید و دیداری که باعث می‌شود ارومیه و اهالی فوتبال آن بیشتر به چشم بیاید و تشکر می‌کنم از هیات فوتبال و تربیت بدنی ارومیه که بهترین میهمان نوازی را از ما داشتند ولی مانده‌ام چرا هر وقت صحبت فوتسال می‌شود و شایعه‌ می‌شود که افتخاری رفتنی است.

وی افزود: می‌دانم عده‌ای دوست ندارند فوتسال ما در مسیر خودش قرار بگیرد. دائم به فکر حاشیه‌سازی برایش هستند. برخی فکر می‌کنند من را وزیر آورده‌اند و برخی می‌گویند من را اسدی  آورده‌اند در حالیکه من در زمان عباسی وزیر ورزش آمده‌ام. محکم هم در جایم نشسته‌ام و هیچکس نمی‌تواند عوضم کند مگر اینکه خودم بروم.

افتخاری ادامه داد: از دبیر هیات فوتبال آقای نیلو  تشکر می‌کنم ولی همانطور که گفتم خیلی سخت است که شما دائم ببینید که خبر منتشر می‌شود که افتخاری رفتنی شده است. صبح می‌زنند افتخاری رفت، شب می‌نویسند برگشت! باور کنید خانواده‌ام می‌گویند چقدر جان سختی که در فوتسال با این حرف‌ها مانده‌ای ولی خودم خوب می‌دانم که برخی دنبال حاشیه‌سازی برای فوتسال هستند.

رئیس کمیته فوتسال افزود: نکته‌ای که باید بگویم این است که فوتسال ما اسیر حاشیه شده است و عده‌ای «عوضی» دوست ندارند آرامش در فوتسال حاکم شده و به سرانجام برسد و با یکسری صحبت و مسایلی که طرح می‌کنند می‌خواهند جلوی پیشرفت را بگیرند که من می‌گویم اجازه نمی‌دهم این حاشیه‌ها جلوی پیشرفت را بگیرد و محکم ایستاده‌ام و اجازه نمی‌دهم این حاشیه‌های خللی ایجاد کند.

تمام قدرتم را گذاشته‌ام که روز به روز بهتر شویم و نمی‌گذارم که آنهایی که به دنبال مسموم کردن فضا هستند به هدف‌شان برسند. بارها در نشست‌های خبری از این آقایان کمک خواسته‌آم اما آنها مدام به دنبال برکناری من هستند و مملکت بی‌حساب نیست. الکی نیامده‌ام که الکی بروم. جالب است که عده‌ای بدون توجه به گذشته خبر منتشر می‌کنند و متاسفانه حرمت‌ها حفظ نمی‌شود. آقایان سابقه من معلوم است و 30 سال در فوتبال این کشور خدمت کرده‌ام و به دروغ می‌گویند من را این وزیر آورده است و من زمان عباسی آمده‌ام و می‌توانید ببینید که گودرزی چند سال است وزیر شده و من چند سال است رئیس فوتسال هستم. آنهایی که دین ندارند دنبال حاشیه می‌روند.

افتخاری افزود: من بهترین میزبانی را در ارومیه دیدم. شما خبرنگاران می‌آیید و یک بازی را می‌بینید و می‌روید ولی ما 20 روز است در اینجا به دنبال جور کردن ابزار میزبانی هستیم تا بهترین برنامه را اجرا کنیم اما یک حرف‌هایی شنیدیم که باعث خستگی شد و خستگی به تن من ماند.

وی در پایان در مورد اینکه او علی دایی فوتسال شده است و مثل او که گفته فوتبال مال پدرم است شما هم به فوتسال چنین حسی دارید، گفت: نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟

افتخاری در مورد اینکه چرا وحید شمسایی را نمی‌آوریدو لیستی به شمسایی نشان دادید که قید تیم ملی را زده گفت: اصلاً اینطور نیست من درکار کسی دخالت نمی‌کنم از خسوس بپرسید و هیچ وقت مربیان را به رخ دیگران نمی‌کشم و نمی‌گویم فلانی خوب است یا بد، از خسوس این مساله را بپرسید.

همانطور که به شمسایی قول داده بودم اگر گزینه ایرانی باشد شمسایی گزینه اول است و به هیات رئیسه پیشنهاد دادم شمسایی بیاید که گفتند او دو شغله است و نمی‌تواند سرمربی تیم ملی شود مگر اینکه باشگاهش را رها کند و شمسایی رفت و صحبت کرد و موفق نشد چرا که مسئولان تاسیسات دریایی به او اجازه جدایی ندادند و خودم هم با مسئولان باشگاه صحبت کردم که آنها هم بازهم نپذیرفتند. من همین جا اعلام می‌کنم که گزینه اول ما در بین مربیان ایرانی شمسایی بود نمی‌دانم چرا می‌خواهید حاشیه سازی کنید.


ویدیو : عده‌ای عوضی آرامش فوتسال را نمی‌خواهند