عجیب تر از علم؛ فراتر از واقعیت (1) : «عجیب تر از علم، فراتر از واقعیت»، عنوان ...


«عجیب تر از علم، فراتر از واقعیت»، عنوان مطلب جدیدی در بخش سرگرمی مجله اینترنتی پادشا است که سعی دارد به روزترین و عجیب ترین رخداد های طبیعی و غیر طبیعی، دستاوردهای شگفت انگیزِ دنیای علم، کشفیات عجیب در سرتاسر دنیا و همچنین عجایب خلقت را بررسی کند و با توضیحاتی علمی و دقیق آن را خدمتتان تقدیم کند. پس اگر می‌خواهید از این قطار عجیب و پرهیجان عقب نمانید، با این مطالب همراه باشید. پادشا: «عجیب تر از علم، فراتر از واقعیت»، عنوان مطلب جدیدی در بخش سرگرمی مجله اینترنتی پادشا است که سعی دارد به روزترین و عجیب ترین رخداد های طبیعی و غیر طبیعی، دستاوردهای شگفت انگیزِ دنیای علم، کشفیات عجیب در سرتاسر دنیا و همچنین عجایب خلقت را بررسی کند و با توضیحاتی علمی و دقیق آن را خدمتتان تقدیم کند. پس اگر می‌خواهید از این قطار عجیب و پرهیجان عقب نمانید، با این مطالب همراه باشید.

مثل همیشه منتظر نظرات سازنده شما هستیم.

******
تصویری شبیه نقاشی این دریاچه های هندسی که مشاهده می کنید ممکن است به نظر فتوشاپی برسند اما آنها کاملا واقعی هستند. آنها حوضچه های تبخیر پتاس هستند و در موآ، یوتا قرار دارند. رنگ روشن و زیبای این حوضچه ها چشم انداز زیبایی به محیط اطراف بخشیده، اما درعین حال مفید نیز هستند. این حوضچه ها بزرگترین منبع تولید پتاسیم کلرید یا پتاس در جهان هستند. پتاس کاربردهای زیادی دارد که یکی از آنها تولید کود در جهان است.

تکنیک فراتر از واقعیت , فراتر از عجیب , واقعیت مجازی



با نگاه کردن به این عکس می فهمید بیمار هستید یا نه❗ به عکس زیر نگاهی بیندازید. اگر با نگاه کردن به این عکس پوستتان خارش بگیرد، بدنتان مور مور شود و موهایتان درد بگیرد، ممکن است شما از بیماری ترایپوفوبیا رنج ببرید! ترایپوفوبیا ترس از سوراخ های کوچک و غیرمتقارنی است که ممکن است به طور طبیعی یا مصنوعی به وجود آمده باشند. ترایپفوبیا از ترکیب کلمه ی یونانی تراپیو به معنی سوراخ کردن و کلمه ی فوبیا به معنی ترس شدید و بیمار گونه ساخته شده است. ترایپوفوبیک ها می گویند هنگام دیدن سوراخ های کوچک دچار اضطراب می شوند، تهوع و بی خوابی می گیرند و بدنشان به خارش می افتد.

عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , خرید هدست واقعیت مجازی



تاکنون ماهی های عجیب زیادی کشف شده است که آخرین آنها نوعی ماهی است با دندانهای انسان. این ماهی در دریاچه یو لاگر در لیچفیلد آمریکا پیدا شده است. شخصی که اولین بار ماهی را از آب بیرون می کشد فکر می کند این ماهی نوعی ماهی خطرناک از خانواده پیرانا ها است اما وقتی به دندان های این ماهی عجیب نگاه می کند می بیند که دندانهایی شگفت انگیز و شبیه به دندان های انسان دارد. بعد از پیدا شدن این ماهی ها مردم لیچفیلد از شنا کردن در رودخانه وحشت داشتند تا دانشمند جانورشناسی اعلام کرد این ماهی ها هیچ خطری برای انسانها ندارند و نباید از این ماهی های بی آزار ترسید.

عجیب , خرید عینک واقعیت مجازی , دانستنی های عجیب



در سال۱۳۹۰ یک حلزون آلبینو در پارک ملی کاهورانگی نیوزیلند مشاهده شد که محققان را بسیارشگفت زده کرد. پارک ملی کاهورانگی یکی از جدیدترین پارک های ملی نیوزیلند و دومین پارک بزرگ این کشور است. جانور شناسان عمر این حلزون  را حدود ده سال تخمین زده اند و معتقدند با وجود همه مخاطراتی که این حیوان در طبیعت با آنها مواجه بوده، بخوبی توانسته خود را با محیط زندگی اش وفق دهد. در تاریخ علم جانورشناسی این دومین باری است که محققان با یک حلزون زال مواجه می شوند. نخستین حلزون زال در حدود سال ۱۳۶۸ خورشیدی رویت شد و البته به سفیدی این حلزون نیوزیلندی هم نبود.

عجیب ترین هتل های دنیا , حوادث عجیب , دوربین واقعیت مجازی



گوجه یکی از خوشمزه ترین و مفیدترین خوراکی هایی است که خداوند روی زمین قرار داده است. گوجه ها به خاطر داشتن لیکوپن به رنگی قرمز در می آیند و بسیاری از خاصیت آن ها نیز در این ماده خاص قرار دارد. "ایندیاگو رز" یکی از نمونه های بسیار جالب و شاخه های گوجه فرنگی است که رنگی مشکی دارد و جلب توجه می کند. درون این میوه خاص به رنگ قرمز و بنفش است. برخلاف آنچه چهره این سبزی خاص نشان می دهد بسیار مفید است.

این گوجه عجیب سرشار از آنتی اکسیدان است و مزه بسیار خوبی هم دارد. این میوه همچنین برای مبارزه با دیابت و چاقی بسیار مفید است. دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که پیوند زدن گوجه های بنفش به قرمز باعث به وجود آمدن این گوجه می شود. تحقیقات "جیم میرس" از دانشگاه اورگان به این نتیجه رسیده است که تولید گوجه های مشکی پوش بسیار به صرفه و البته مفیدتر از گوجه های قرمز است. این دانشمند به عنوان کسی شناخته می شود که این گوجه های جالب را ابداع کرده است. این گوجه اولین نمونه و شاخه از گوجه قرمز رنگ در دنیاست.

اخبار عجیب , حیوانات عجیب , عجیب و غریب



زنان قبیله آپاتانی در ایالت آروناچال پرادش هند در گذشته ناگزیر بودند پس از رسیدن به سن بلوغ، بینی های خود را سوراخ کنند. این سنت از سال ۱۹۷۰ دیگر اجرا نمی شود. در حقیقت آنقدر آنها را زیبا می دانند که مجبورند به خاطر محافظت در برابر مردان متجاوز قبایل دیگر خودشان را زشت کنند. بنابراین این زنان سربطری های بزرگ چوبی را داخل سوراخ های بینی شان می کنند. البته اعضای جوان تر این قبیله این سنت را اجرا نمی کنند. چراکه امروزه قبیله آپاتانی با جمعیت 26000 نفری یک قبیله قدرتمند محسوب می شود و زنان دیگر مثل قبل مورد تجاوز مردان واقع نمی شوند.

عجیب ترین ها , دانستنیهای عجیب , اخبار عجیب و باورنکردنی



یک میکروب‌شناس آمریکایی با ثبت تصویر میکروب‌های مهمان دست کودک هشت ساله‌اش ثابت کرده است که چرا باید پیش از غذا حتما دستها باید شسته شوند. تلسا استورم، میکروب‌شناس کالج کابریلو در کالیفرنیا، یک نمونه چاپی از میکروب‌های موجود در کف دست پسر هشت ساله‌اش را پس از بازگشت از بازی در خارج خانه ، تهیه کرد و آن را به مدت 48 ساعت در آگار (ماده‌ای که عمدتاً برای تهیه محیط کشت در میکروب‌شناسی آزمایشگاهی مصرف می‌شود) رشد داد. وی قبل از این که از این نمونه عکس بگیرد دو روز دیگر هم آن را دست نخورده کنار گذاشت.

قیمت هدست واقعیت مجازی , فراتر , حقایق عجیب



خرگوش پشمالو (Angora rabit)، این خرگوش اهلی است و در قرن هفدهم محبوب خانواده های سلطنتی فرانسه بود. سپس آن ها در بخش های گوناگون اروپا و ایالت متحده پراکنده شدند. این حیوان به خاطر خز ابریشمی، نرم و بلندش معروف است. در حال حاضر گونه های منحصر به فرد زیادی از این خرگوش وجود دارد.

واقعیت , عینک های واقعیت مجازی , فروش عینک واقعیت مجازی



زرافه گردن‌کوتاه یا اُکاپی (نام علمی: Okapia johnstoni) پستاندار سم‌شکافته‌ای از خانواده نوعی زرافگان است. هرچند بدن راه‌راه این حیوان به گورخر شباهت بیشتری دارد اما زرافه نزدیکترین خویشاوند اکاپی است هرچند برخلاف زرافه گردن بسیار کوتاهی دارد. این پستاندار بومی جنگل‌های بارانی شمال جمهوری دموکراتیک کنگو می‌باشد و با توجه به تخریب زیستگاه بر اثر جنگل‌زدایی و گسترش سکونتگاه‌های انسانی و همینطور شکار بی‌رویه در خطر انقراض قرار گرفته و تنها ۱۰ تا ۲۰ هزار از این حیوان در حیات وحش وجود دارد.

زرافه گردن‌کوتاه حیوانی عمدتاً روزگرد است که در جنگل‌های انبوه سایبان‌دار زندگی می‌کند. حیوانی منزوی است و زندگی انفرادی دارد و فقط در فصل جفتگیری روابط اجتماعی برقرار می‌کند. زرافه‌های گردن‌کپوته گیاهخوارند و از برگ و شکوفه درختان، علوفه، میوه‌ها، سرخس‌ها و قارچ‌ها تغذیه می‌کنند و با زبان کبود و خمیده‌اش برگها را جمع می‌کند.

میوه های عجیب , سریال اتفاقات عجیب , فروش هدست واقعیت مجازی



ژان لیبرا، در سال ۱۸۸۴ در رم به دنیا آمد. از همان بدو تولد، برادر او ژاک لیبرا به شکم او متصل بود. آزمایشات نشان می‌داد که ژاک زنده‌است، اما با این حال رشد نمی‌کند. ژان ازدواج کرده و صاحب ۴ فرزند سالم نیز شد. وی در سال ۱۹۳۶ از دنیا رفت.

بهترین عینک واقعیت مجازی , خرید واقعیت مجازی , عجیب غریب



 ﺭﻧﮓ ﺳﯿﺎﻩ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭﺍﻥ ﺭﻧﮓ ﻋﺠﯿﺐ ﻭ ﻏﯿﺮ ﻋﺎﺩﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﮔﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺟﺎﻧﻮﺭﯼ ﺭﻧﮓ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺎﻩ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ. ﺍﻣﺎ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﯾﻦ ﺧﺮﻭﺱ ﺍﻧﺪﻭﻧﺰﯾﺎﯾﯽ ﺍﯾﻦ ﻗﻀﯿﻪ ﮐﺎﻣﻼ‌ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺳﺖ. ﺳﯿﺎﻫﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﻧﺎﺩﺭ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﭘﺮ ﻫﺎﯼ ﺁﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﻭﺗﻤﺎﻣﯽ ﺍﺟﺰﺍﺀ ﺑﺪﻥ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺩﻫﺎﻥ ﻭ ﺯﺑﺎﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺗﺎ ﮔﻮﺷﺖ ﻭ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻧﺶ ﻫﻢ ﺳﯿﺎﻩ ﺍﺳﺖ. ﺧﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﺧﺮﻭﺱ ﻫﺎ ﺳﯿﺎﻩ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﻟﯽ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺗﯿﺮﻩ ﺍﺳﺖ. ﻧﺎﻡ ﺍﯾﻦ ﻧﮋﺍﺩ ﺁﯾﺎﻡ ﺳﻤﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻧﮋﺍﺩ ﮐﻢ ﯾﺎﺏ ﻭ ﮔﺮﺍﻧﻘﯿﻤﺘﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﯾﮏ ﺧﺮﻭﺱ ﺳﯿﺎﻩ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺗﺎ 2500 ﺩﻻ‌ﺭ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ

تصاویر عجیب , عجیب و قریب , اتفاقات عجیب



این صخره زیبای طلا در شرقی ترین نقطه کوههای یوما  Yoma در برمه ساخته شده است. موقعیت مکانی این صخره 18 فوتی در جنگلهای شهر Kyaikhto در ایالت مون Mon در نزدیکی شهر Thai در Mae Sot بر روی تپه های Kyaiktiyo بر فراز ارتفایی 1100 متری بالای دریا قرار گرفته است. درباره این صخره مقدس افسانه بسیار قدیمی وجود دارد که به قرن 11 در زمان پادشاهی تیشا  Tissa بر میگردد و معتقدند که این صخره در زیر دریا پیدا شده است که توسط نیرو های ماورائ و معجزه آسا از زیر آب به بیرون کشیده شده است و تا به امروز بر نوک این کوه قرار گرفته است.

ساخت عینک واقعیت مجازی , قیمت عینک واقعیت مجازی , قوانین عجیب کره جنوبی


ویدیو : عجیب تر از علم؛ فراتر از واقعیت (1)