عجیب ترین گربه های جهان +عکس :   اگر می خواهید با تعدادی از گربه های عجیب و ...



 

اگر می خواهید با تعدادی از گربه های عجیب و عموما کمیاب که در این کره خاکی زندگی می کنند آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، گربه ها از جمله حیواناتی هستند که هم در جوامع انسانی زندگی می کنند و هم حیوانات هم نژاد آنها در دنیای وحش به عنوان موجوداتی شکارچی و خطرناک شناخته می شوند. توضیح و تشریح خانواده گربه سانان امری است بسیار تخصصی و طولانی که باید گفت از علم این قلم و حوصله این مکان خارج است. در این مطلب قصد داریم تا شما را با 5 گونه از عجیب ترین گربه های موجود در جهان آشنا کنیم.

 

 

 

عجیب ترین موجودات جهان , عجیب ترین پل های جهان , عجیب ترین حیوانات جهان

 

گربه فنجانی پارسی

نژاد گربه های پارسی و یا به عبارتی ایرانی از جمله نژاد های بسیار معروف گربه در جهان است. اخیر گونه ای خاص از این گربه با تغییراتی ژنتیکی به وجود آمده است که به اندازه یک فنجان چای است. این گونه از گربه در کشورهای اروپایی و آمریکایی از محبوبیت بالایی برخوردار شده است و در آپارتمانهایی که دارای محدودیتهایی برای نگاهداری حیوانات خانگی هستند از این گربه ها استفاده می شود.

 

 

 

عجیب ترین خودروهای جهان , عجیب ترین ماشین های جهان , عجیب ترین درختان جهان

 

Munchkin

این گونه از گربه دارای یک مشخصه خاص بوده و آن هم پاهای کوتاه این گونه است. در این گونه به دلایل ژنتیک آن سر بزرگ و پاها کوچک هستند اما این مسئله به هیچ وجه بر روی توانایی دویدن و جست و خیز این گربه تاثیری ندارد. البته باید گفت بچه گربه ای که حاصل دو نسل از این گربه باشد به احتمال زیاد می میرد.

 

 

 

عجیب ترین هتل های جهان , عجیب ترین شغل های جهان , عجیب ترین شهر های جهان

 

Pixie-Bob

این گونه یکی از بزرگترین گونه های گربه اهلی در جهان است. شاید یک نگاه به او شما را به یاد گربه وحشی در جنگل بیاندازد اما باید بگوییم که این گوئه از گربه اهلی بوده و برخلاف ظاهر بزرگش بسیار آرام است. حتی می توان گفت این گونه از گربه به خیلی کم صدای مورد علاقه گربه ها یعنی "میو میو" را نیز به وجود می آورد.

 

 

 

عجیب ترین معماری های جهان , عجیب ترین رستوران های جهان , عجیب ترین رستورانهای جهان

 

Minskin

ل=این گونه از گربه ها حاصل پیوند ژنتیک گونه " Munchkin" با سایر گونه های گربه ها است. همان گونه که در بالا هم در مورد آن توضیح داده شد این گونه دارای مشکلات و خواص ژنتیکی است که بر اساس آن در صورت عدم ترکیب با سایر ژنها از بین می رود. این گونه اولین بار در سال 2000 میلادی به دنیا آنده است و تا سال 2005 میلادی 50 عدد از آنان وجود داشته است.

 

 

 

عجیب ترین تست جهان , عجیب ترین جاهای دیدنی جهان , عجیب ترین جاهای جهان

 

Sphynx

این گونه که به "بی موی کانادایی" نیز مشهور شده است یکی از نایاب ترین انواع گربه در جهان است. در سال 1967 یک گربه مادر از این نژاد به همراه دو بچه گربه کوچک از این نژاد از کانادا به انگلستان منتقل شدند و در آنجا به تکثیر و رشد ادامه دادند. این گونه بدون مو و یا پشمی به دنیا می آید و بسیاری فکر می کنند که در طول زندگی هم این گونه بدون مو است. اما باید گفت که لایه نازکی از مو بدن این گونه را پوشانده است. ان گونه از گربه معمولا هفته ای یک بار حمام می کند و معمولا چربی موجود در بدن این جانور بر روی پوست آن جمع شده و خیلی به موهای آن جذب نمی شود. در صورت لمس این جانور امکان به وجود آمدن پیامدهایی همچون بروز حساسیت نیز وجود دارد..../باشگاه خبرنگاران


ویدیو : عجیب ترین گربه های جهان +عکس