عجیب ترین کار ها حین چتربازی +عکس : چتربازی یکی از سرگرمی های بسیار جالب است ...


چتربازی یکی از سرگرمی های بسیار جالب است که افراد زیادی در دنیا به ان علاقه دارند و روزانه از هواپیما و بالگرد به سمت زمین می پرند. چتربازی ورزشی است که نیاز به تمرکز بالایی دارد از این رو معمولا چتربازان تنها به هدف خود یعنی سالم رسیدن به زمین می اندیشند. باشگاه خبرنگاران: عده ای هستند که همیشه به دنبال کسب تجربه های جدیدند به همین دلیل ممکن است دست به کارهای بسیار عجیبی هم بزنند که در تخیلات انسان ها نمی گنجد. معمولا ترکیب کردن چند کار با یکدیگر و قرار دادن آن در شرایط خطرناک می تواند تجربه ای تازه و عجیب باشد که از راه های مختلف قابل دستیابی است. ترکیب کردن کارهای مختلف با چتربازی یکی از روش هایی است که می تواند به خلق تجربه های جدید منجر شود.

حل روبیک در آسمان

عجیب ترین هتل های دنیا , عجیب ترین ها , عجیب ترین

برخی انسان ها در دنیا هستند که ممکن است سال ها طول بکشد تا معمای روبیک را حل کنند اما عده ای هم هستند که با روش های مخلتف می توانند این مکعب را در چند ثانیه حل کنند. ذر سال 2003 جوانی که می توانست این مکعب را در 32 ثانیه حل کند دست به کاری جالب زد. او از داخل هواپیما به بیرون پرید و قبل از رسیدن به زمین توانست کل مکعب را حل کند. این پسر در حالی این کار را انجام داد که با سرعتی نزدیک به 200 کیلومتر در حال نزدیک شدن به زمین بود و ممکن بود در آخرین ثانیه ها حتی آسیب هایی را نیز ببیند.

اتو کردن در آسمان

عجیب ترین مکان های دنیا , عجیب ترین مناطق ایران , عجیب ترین موجودات جهان

مسابقات اتو زدن در شرایط سخت یکی از عجیب ترین مسابقاتی است که تا به حال در دنیا برگزار شده است و در آن باید هر شرکت کننده در سخت ترین شرایط ممکن لباسی را اتو کرده و از این حالت عکس بگیرد. "مایک فراست" در این مسابقه شرکت کرد و در حالی که سقوط آزاد انجام میداد مشغول اتو کردن لباس های خود نیز بود. او با این عکس خود توانست به مراحل بالایی این مسابقه نیز دست پیدا کند.

پیامک زدن در حین سقوط

عجیب ترین رکورد های گینس , عجیب ترین های دنیا , عجیب ترین رکوردهای گینس

یک گروه از رکوردداران ارسال پیامک در اقدامی جالب رکوردی جدید به نام خود ثبت کردند. این گروه 10 نفره در حالی که از ارتفاع 3900 متری به سمت زمین پریده بودند شروع به پیامک زدن کردند و هر کدام یک متن سه خطی را تایپ کردند. این رکورد به عنوان خطرناک ترین رکورد پیامکی دنیا به ثبت رسیده است.

بازی رایانه ای میان زمین و هوا

عجیب ترین اتفاقات دنیا , عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس , عجیب ترین پل های جهان

سازنده بازی رایانه ای "گیتار هیرو" که یک بازی ویدیویی و در سبک موسیقی است برای معرفی بازی خود دست به کاری جالب زد. او هنگام ورود نسخه اول این بازی به بازار در یک کلیپ از هواپیمایی به پایین پرید و میان زمین و هوا شروع به بازی کردن کرد. این مرد به همراه 4 نفر دیگر در حالی که با سرعتی بیش از 150 کیلومتر در ساعت به سمت زمین نزدیک می شدند اقدام به نواختن گیتار و رد کردن مراحل بازی کردند.

اصلاح صورت در آسمان

عجیب ترین رستوران های دنیا , عجیب ترین جاهای دنیا , عجیب ترین سواحل دنیا

در یک تبلیغ تلویزیونی در ژاپن، شرکتی برای نشان دادن لطافت و البته راحت بودن کار با تیغ های ریش تراشش از چند چترباز حرفه ای استفاده کرد. این چتربازان در حالی که صورت خود را کفی کرده بودند از هواپیما به بیرون پریده و شروع به اصلاح ریش خود کردند آن ها توانستند قبل از رسیدن به زمین کل صورت را تراشیده و بدون مشکل به زمین برسند.


ویدیو : عجیب ترین کار ها حین چتربازی +عکس