عجیب ترین هواپیمای جنگی تاریخ +عکس : جنگ جهانی دوم منشا پیدایش بسیاری از سلاحهای ...


جنگ جهانی دوم منشا پیدایش بسیاری از سلاحهای جنگی بود و گاها در بین این تولیدات جنگی چیزهای تعجب بر انگیزی ساخته می شد که با وجود تلخی جنگ، بازخوانی درباره آنها خالی از لطف نیست. خبرگزاری فارس: جنگ جهانی دوم منشا پیدایش بسیاری از سلاحهای جنگی بود و گاها در بین این تولیدات جنگی چیزهای تعجب بر انگیزی ساخته می شد که با وجود تلخی جنگ، بازخوانی درباره آنها خالی از لطف نیست.

 در جنگ جهانی دوم نیروی هوایی نازی‌ها یکی از نیروهای جنگی و مهندسی دنیا بود که با نوآوری های خود دنیای جنگ را متحول کرد. راکت ها، موتورهای جت و حتی موشک های کروز از تولیدات آنها بود.

 در بین تولیدات این نیروی جنگی طرحی از یک هواپیمای غیر متعارف وجود داشت که ظاهر نامتقارن آن با تمامی هواپیماهایی که تا آن روز تولید شده بود فرق می کرد. این هواپیمای عجیب که "بی وی 141" نام داشت بر خلاف سایر هواپیماها از یک تکه بدنه میانی تشکیل نشده بود و کابین خلبان آن از کابین خدمه هواپیما جدا بود.

عجیب ترین اتفاقات تاریخ , عجیب ترین دادگاه‌های تاریخ , پرسرعت ترین هواپیمای جنگی جهان

 ایده تفکیک این دو بخش از آنجا آمد که محل قرارگیری موتور بزرگ هواپیما و بالها یکی از موانع اصلی هواپیما در عملیات های نظامی بود و دید کمی که به واسطه آنها ایجاد می شد قدرت آتشباری هواپیما را پایین می آورد.
 
ساخت عجیب ترین هواپیمای قرن21 عکس , خفن ترین هواپیمای جنگی , عجیب ترین سرگرمی های تاریخ

 با این که از این هواپیما بیش از 30 نمونه آزمایش ساخته شد اما هیچ گاه به علت در دسترس نبودن موتور مناسب برای آن به تولید انبوه نرسید و در آسمانهای جنگ ظاهر نشد، البته برخی علت ناکامی این هواپیما را ژنرالهای مغرور ارتش آلمان می دانند که ظاهر نامتعارف این هوا پیما را نمی پسندیدند. 

عجیب ترین فیلمهای تاریخ سینما , مدرن ترین هواپیمای جنگی جهان , عجیب ترین معمای تاریخ   


ویدیو : عجیب ترین هواپیمای جنگی تاریخ +عکس