عجیب ترین هتل ها و گورستان های زیر آب : هر چند معماران خوش ذوق در روی زمین ...


هر چند معماران خوش ذوق در روی زمین دست به ساختن ساختمان ها و مکان های عجیب و غریب زده اند، دنیای زیر آب هم از ذوق آنها در امان نمانده است و عده ای در عمق دریا به ساخت بناهایی دست زده اند که موجب تعجب همگان می شود. تماشا: هر چند معماران خوش ذوق در روی زمین دست به ساختن ساختمان ها و مکان های عجیب و غریب زده اند، دنیای زیر آب هم از ذوق آنها در امان نمانده است و عده ای در عمق دریا به ساخت بناهایی دست زده اند که موجب تعجب همگان می شود.

از این رو رفتن به زیر آب و غواصی کردن، امروزه به یک تفریح و ورزش پرطرفدار در جهان تبدیل شده است و در مناطق بسیاری از جهان به منظور جذب توریست از این جاذبه های طبیعی استفاده می شود. یکی از این مکان ها گورستان زیرآبی است که در سواحل شهر میامی در ایالت فلوریدای آمریکا واقع شده است.

عجیب ترین گورستان تاریخی کجاست , عجیب ترین هتل های دنیا , عجیب ترین ها

عجیب ترین , عجیب ترین مکان های دنیا , عجیب ترین مناطق ایران

به گزارش باشگاه خبرنگاران این گورستان زیرآبی در عمق 15 کیلومتری ساحل قرار دارد، یکی از بزرگ ترین بناهای زیرآبی ساخته شده به دست بشر است. ورود به این قبرستان برای همه غواصان آزاد است و چندین نفر نیز تاکنون در آن دفن شده اند. اکثر سازه های موجود در این گورستان از جنس سیمان، برنز و پولاد ساخته شده است. این قبرستان به یک مکان پرطرفدار برای غواصان تبدیل شده است.

عجیب ترین موجودات جهان , عجیب ترین رکورد های گینس , عجیب ترین های دنیا

هتل های زیرآبی

عجیب ترین رکوردهای گینس , عجیب ترین اتفاقات دنیا , عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس

عجیب ترین پل های جهان , عجیب ترین رستوران های دنیا , عجیب ترین جاهای دنیا


اگر به دنبال یک مکان مناسب برای گذراندن ماه عسل یا تعطیلات هستید و در عین حال بودجه کافی نیز دارید می توانید به این نقطه از اقیانوس هند بروید. این هتل که در زیر آب در منطقه اقیانوس هند و در نزدیکی جزایر مالدیو تاسیس شده است مکانی است بسیار زیبا که می تواند تعطیلات خاطره انگیزی را برای شما رقم بزند. این مجموعه دارای تمامی امکانات کامل رفاهی یک هتل واقعی در روی زمین است و تنها تفاوت آن این است که شب هنگام در بالای سر خود ماهی ها را در حال حرکت خواهید دید!

عجیب ترین سواحل دنیا , عجیب ترین اخبار , عجیب ترین روستاهای دنیا

عجیب ترین انسانها , عجیب ترین حیوانات جهان , عجیب ترین ماشین های دنیا

تنها هتل زیرآبی در آمریکا هم در سواحل ایالت فلوریدا در عمق 9 متری اقیانوس واقع شده است. این هتل از سال 1986 میلادی فعال است و واحدهایی را با دو اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی به مهمانان ارایه می کند. مهمانان هتل بایستی برای رسیدن به ورودی هتل غواصی کرده و به هتل وارد شوند.

عجیب ترین خودروهای جهان , عجیب ترین ماشین های جهان , عجیب ترین مرگ های دنیا

عجیب ترین های گینس , عجیب ترین عکسهای دنیا , عجیب ترین درختان جهان

پارک مجسمه های زیرآبی

عجیب ترین جشن های دنیا , عجیب ترین مکان های ایران , عجیب ترین هتل های جهان

عجیب ترین روزهای دنیا روز توالت , عجیب ترین های توریستی , اقوام افریقایی و عجیب ترین انها

عجیب ترین شغل های جهان , عجیب ترین شغل های دنیا , عجیب ترین دانستنی های دنیا

در دریای کارائیب و در نزدیکی سواحل کشور گرانادا و در عمق 12 متری دریا مجموعه از مجسمه های هنرمند انگلیسی «جیسون دی کاریس تیلور» از سال 2006 نصب شده است. در این مجموعه شما با مجسمه هایی در اندازه و با موضوعات مختلف رو به رو می شوید. این مجموعه توانسته است علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب کند. همه روزه غواصان برای کنترل وضعیت این مجسمه ها به زیر آّب رفته و از سلامت این مجموعه ها اطمینان حاصل می کنند.


ویدیو : عجیب ترین هتل ها و گورستان های زیر آب