عجیب ترین مکان برای خانه سازی+عکس : عجیب ترین مکان برای خانه سازی +عکس مکان ...



عجیب ترین مکان برای خانه سازی +عکس

مکان های عجیبی برای ساخت خانه وجود دارد که البته ساخت یک مکان در آن ها تقریبا غیر قابل باور است چرا که شاید انسان هیچوقت هم نتواند به راحتی به آن جا برسد.

ساخت خانه اصول و قوانینی دارد که یکی از مهمترین آن ها داشتن یک منطقه درست با خاک خوب و محکم است تا بتوان خانه را بر روی آن ساخت اما برخی خانه های خود را در مکان های صعب العبور یا بسیار عجیبی میسازند که شاید به ذهن هیچکس نرسد.

** خانه در قله کوه

عجیب ترین مکان های دنیا , عجیب ترین مکان های ایران , عجیب ترین مکان ها

در ارتفاع 4 متری از سطح زمین در میان کوه های سوییس عده ای از حرفه ای ترین کوهنوردان یک خانه بسیار عجیب ساخته اند که هر کسی جرات نمی کند وارد آن شود. این خانه در یکی از بدترین شرایط آب و هوایی ساخته شده است و منطقه ای است که کمتر کوهنوردی حتی می تواند نزدیکش شود. این خانه برای 10 نفر گنجایش دارد البته اگر بتوان به آن رسیدن محل خوبی برای کمپ است.
** خانه ای در قلب صخره

ساده ترین راهکارها برای خانه دار شدن , عجیب‌ترین خانه‌های روی زمین عکس , ایده هایی برای زیبا سازی دکوراسیون خانه

در میان دو شهر ویونزا و روورتو در ایتالیا یک منطثه ای وجود دارد که دره های عجب و خاصی آن را احاطه کرده است. هر که ازاین دره های می گذرد متوجه خانه ای بسیار عجیب می شود که در قلب کوه ها ساخته شده است و البته کسی دلیل وجود آن را در بالای کوه نمی داند. نکته جالب این است که قدمت این خانه به سال 1319 میلادی برمی گردد.
** کلیسای تنها

ترسناک ترین مکان های دیدنی برای شجاع ترین ها تصاویر , عجیب ترین خانه های تهران , عجیب ترین خانه دنیا

در گرجستان مسیحیان می توانند یکی از متفاوت ترین کلیساهای خود را پیدا کنند. این کلیه در بالای یک صخره تنها درمیان جنگل و در ارتفاع 40 متری حضور دارد. برای رسیدن به آن راه ها بسیار سخت است و نیاز دارد تا شما صخره نوورد خوبی باشید.نزدیک به 20 سال است که در این کلیسا یک نفر زندگی می کند که البته تمام این مدت از صخره ها پایین نیامده است.
** خانه رویایی روی آب

ساختن سست ترین خانه برای رویاهایمان , پنج جایگزین برای گرانقیمت ترین خانه جهان , فعال سازی اینترنت همراه اول برای اندروید

 خانه رویایی روی آب را می توان در رودخانه "درینا" در صربستان دید جایی که خانه ای منحصر به فرد روی تخته سنگی خاص بنا شده است و جدیدا افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند. یکی از عکس های این خانه به عنوان بهترین عکس ها مجله نشنال جئوگرافی در سال 2012 انتخاب شد اما این خانه سال هاست به نماد عکاسی در صربستان تبدیل شده است. به گفته افراد آگاه این خانه بیش از چهار دهه است که به طور عجیبی در این منطقه قرار گرفته است. محلی ها می گویند تعدادی از جوانان به مرور این خانه را ساختند تا محلی برای استراحت های پس از شنا باشد.
** عبادگاه بالای صخره

عجیب ترین هتل های دنیا , عجیب ترین ها , ورزش در خانه برای لاغری شکم

در قلب یونان می تواند چند عبادگاه مسیحی دید که از سالیان سال پیش کار می کنند. یکی از این مکان ها در ارتفاع 400 متری از سطح زمین و بر روی یک صخره غیر قابل دسترس ساخته شده است. قدمت آن به سال 1476 میرسد و تنها راه ارتباطی با آن از ابتدا تا چند سال پییش طناب و نردبان های پارچه بوده است اما این روزها یک گذرگاه پله ای به آن ساخته اند.../yjc.ir


ویدیو : عجیب ترین مکان برای خانه سازی+عکس