عجیب ترین رژیم های غذایی +عکس : عجیب ترین رژیم های غذایی +عکس داشتن یک رژیم ...



عجیب ترین رژیم های غذایی +عکس

داشتن یک رژیم غذایی خاص همیشه به معنای کاهش وزن نیست و گاهی اوقات برخی از افراد دستورات خاصی را رعایت می کنند. در این میان این دستورات می تواند بسیار عجیب نیز باشد.

در دنیا افراد بسیار زیادی هستند که دستورات خاص غذای را پیگیری می کنند اما میان آن ها نیز افرادی هستند که رفتارهای بسیار عجیب دارند و به نوعی شاید با دیدن آن ها به غذا خوردن خودتان ایمان آورید.

 

30 سال تغذیه جاده ای

 

سریع ترین رژیم های غذایی , مناسب ترین رژیم غذایی و تغذیه برای پسردار شدن , رژیم غذایی

 

حتما شما هم در جاده های مختلف کشور سفر داشته اید و در میان راه حیوان هایی را دیده اید که بعد از برخورد با خودروها کشته شده اند و به کنار جاده پرت شده اند. دیدن آن ها بسیار منزجر کننده است چه به برسد به خوردنشان. اما مردی به نام "جاناتن مک گون" که 44 سال سن دارد به مدت 30 سال از این حیوان ها تغذیه کرده است. او در تمام این مدت اصلا حیوانی را نکشته است و تنها از حیوان هایی که پیدا کرده است تغذیه کرده.

 

31 سال رژیم پیتزایی

 

عجیب ترین هتل های دنیا , رژیم غذایی بدنسازی , رژیم غذایی لاغری

 

پیتزا یک غذای تمام ایتالیای است که شاید خوردن آن هر چند وقت خوب باشد اما خوردن پیتزا برای مدت 31 سال چیزی نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. خانم "کلر سیمونس" نزدیک به 31 سال است که چیزی غیر از پیتزا نخورده است و این درحالی است که او تنها 33 سال سن دارد. بسیاری از پزشکان این نوع خاص او را ناشی از بیماری های غذایی می دانند و می گویند او می ترسد تا غذایی جز پیتزا بخورد.

 

هفته ای 42 لیتر نوشابه

 

عجیب ترین ها , برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن , رژیم غذایی سالم

 

"دارن جونز" کسی است که این روزها به دنبال یک پزشک خوب برای ترک اعتیاد خطرناکش است. او که تنها 38 سال سن دارد در هفته نزدیک به 42 یتر نوشابه رژیمی مصرف می کند و ین باعث شده است تا همسرش تقاضای طلاق کند. او میگوید نوشابه های رژیمی مانند مواد مخدر می مانند و باعث شد هاند تا نتوانم لحظه ای از ان ها دور باشم.

 

25 هزار همبرگر

 

رژیم غذایی کبد چرب , رژیم غذایی بارداری , رژیم غذایی کم کاری تیرویید

 

در بیشتر از 4 دهه "دان گروسک" از همبرگر استفاده کرده سات البته او در میان این رژیم غذای از مواد دیگر نیز استفاده کرده است. او در سال 2011 توانست 25 هزارمین همبرگر خودش را تمام کند. او همچنین می گوید از نظر جسمی بسیار سالم هستم و هیچ مشکلی در این زمان که 59 سال سن دارم نداشته ام./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : عجیب ترین رژیم های غذایی +عکس