عجیب ترین ابداعات آسیای شرقی +عکس : محافظ های خوردنی تلفن همراه و گلابی هایی ...



محافظ های خوردنی تلفن همراه و گلابی هایی به شکل نوزاد تنها بخشی از ابداعات بسیار عجیب کشورهای جنوب شرقی آسیا است. این کشورها هر ساله وسیله های عجیبی را وارد بازار می کنند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کشورهای آسیای شرقی مانند کره، چین و ژاپن از جمله کشورهای صنعتی هستند که تا به حال ابداعات زیادی داشته اند اما برخی مواقع این ابداعات به شکل های عجیبی نیز در آمده است. این کشورها گاهی دست به کارهایی می زنند که تمام دنیا متعجب از ابداع تازه و البته بدردنخور آن میشود.
محافظ خوردنی تلفن همراه

 عجیب ترین هتل های دنیا , عجیب ترین ها , عجیب ترین

  یکی از عجیب ترین ابداعات در ژاپن انجام شده است. آن ها توانستند اولین قاب خوراکی تلفن همراه را تولید کنند که در نوع خود بسیار عجیب است. این قاب از برنج خرد شده و کنجد درست شده است و قابلیت آن را دارد که شما هر وقت گرسنه شدید تلفنتان را بخورید. این محافظ به قیمت 85 دلار به فروش رسید و البته در این کشور استقبال خوبی نیز داشت.
گلابی های نوزاد

 عجیب ترین مکان های دنیا , عجیب ترین مناطق ایران , عجیب ترین موجودات جهان

 چینی ها عاشق آن هستند تا میوه ها را به شکل های عجیب و غریب به فروش برسانند. آن ها هندوانه مربع شکل و هویج دایره ای تولید کرده اند و این بار گلابی هایی به شکل نوزاد انسان پرورش داده اند. این گلابی ها در فروشگاه های پکن به فروش می رسد و خیلی هم مورد استقبال قرار نگرفتند.
ربات تمیز کننده صفحه نمایش

 عجیب ترین رکورد های گینس , عجیب ترین های دنیا , عجیب ترین رکوردهای گینس

یکی از ابداعات جالب دیگر از سوی ژاپنی ها ربات تمیز کننده صفحه نمایش تبلت و تلفن همراه است. این ربات روی صفحه نمایش قرار می گیرد و کاملا خودکار تمام صفحه را تمیز می کند. این ربات درحالی ساخته شده است که به نظر می رسد ژاپنی ها تمیز کردن شیشه را دوست ندارد چرا که پاک کردن صفحه نمایش تلفن همراه شاید یک دقیقه هم طول نکشد.
ایستگاه بیدارکن

 عجیب ترین اتفاقات دنیا , عجیب ترین رسم چینی ها لمس سینه عروس , عجیب ترین پل های جهان

 یک ژاپنی چندی پیش دستگاهی جدید و البته عجیب را ابداع کرد که به او کمک می کرد تا بدون نگرانی در مترو یا اتوبوس بخوابد. این دستگاه اتنظیم شده و روی چشم قرار میگیرد و شما به راحتی می خوابید و در ایستگاه شما را بیدار کرده و می توانید بدون نگرانی از مترو پیدا شوید.
جوراب های گرم کننده یو اس بی

 عجیب ترین رستوران های دنیا , عجیب ترین جاهای دنیا , عجیب ترین سواحل دنیا

 اگر جوراب های کاموایی و گرم کننده پای شما را به خوبی گرم نمی کنند می توانید از جوراب های یو اس بی استفاده کنید. این جوراب ها از طریق پورت یو اس بی به کامپیوتر وصل شده و داخل جوراب گرم می شود ولی همیشه باید پای شما به رایانه چسبیده باشد تا گرم شوید.
منبع:yjc.ir


ویدیو : عجیب ترین ابداعات آسیای شرقی +عکس