عجیب‌ترین تیم ایران از نظر ابراهیمی : وضعیت پاس مثل نفت استعجیب‌ترین تیم ایران ...



عجیب ترین مناطق ایران , عجیب ترین مکان های ایران , عجیب ترین قوانین ایران

وضعیت پاس مثل نفت است
عجیب‌ترین تیم ایران از نظر ابراهیمی

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید در طول 47 سال مربیگری‌اش تیمی مثل پاس که مشکلات زیادی داشته باشد را ندیده است.

به گزارش "ورزش سه"، ناصر ابراهیمی در مورد حضورش در پاس همدان گفت: حدود 10 روز قبل قرار شد من مربی این تیم شوم اما به مسئولان باشگاهشان گفتم ابتدا باید شرایط تیم را در نظر بگیرم و بعد به کادر اضافه شوم. بنده بیش از 75 سال سن دارم و 47 سال مربیگری کردم و شرایط متفاوتی تجربه کردم اما پاس عجیب‌ترین آنهاست. نمی‌توانم 50 میلیون تومان قرارداد ببندم و بعد هیچ دریافتی نداشته باشم و اداره مالیت از من پول مطالبه کند. با وضعیتی که تیم پاس داشت به آقای محمدی سرمربی این تیم و مدیرعامل باشگاه گفتم بهتر است من در این تیم نباشم.

او ادامه داد: پاس شرایط خوبی در جدول لیگ یک ندارد و گزینه سقوط محسوب می‌شود ولی در اینگونه شرایط من خیلی از تیم‌ها را نجات دادم. سنگ آهن بافق، شموشک، آلومینوم‌سازی اراک و چند تیم دیگر در حال سقوط به لیگ دسته دوم بودند که توانستیم آنها را حفظ کنیم ولی فکر نمی‌کنم این اتفاق در پاس بیافتد.

ابراهیمی اضافه کرد: اکبر محمدی مربی بسیار خوبی است که هدایت پاس را بر عهده دارد. در گذشته اصلا فرصت آشنایی با او را نداشتم. محمدی بیان و تمرینات فنی خوبی دارد اما مشکل پاس کمبود بازیکن و حاشیه‌های آن است. یک هفته در کنار این تیم بودم ولی هرکسی را دیدم از این باشگاه طلب داشت. از کارکنان باشگاه پاس تا فروشندگان لباس، هتل‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و ... همه از این باشگاه پول می‌خواهند. باید استاندار همدان به پاس کمک کند.

ابراهیمی در ادامه مشکلات پاس همدان ابراز کرد: فوتبالیست‌های ما وضعیتی مثل بازیکنان نفت که باشگاهش می‌گوید پول ناهار و شام ندارند پیدا کرده است. اردو، سفر و هر خرج دیگری دارد از سمت باشگاه تامین نمی‌شود و با این وضعیت بهتر بود من در این تیم نباشم.

مربی مستعفی پاس در خصوص کمبود بازیکن در این تیم گفت: محمد میرترابی مربی این تیم هنوز هیچ دریافتی نداشته است. وضعیت پاس را بررسی کردم و دیدم آنها از ابتدای فصل مشکل داشتند. مهابادی که سرمربی این تیم بود بازیکنانی داشت که مدیرعامل وقت باشگاه طوری با آنها قرارداد بسته بود که در نیم‌فصل از این تیم جدا شدند. بازیکنان فیکس گذشته که می‌توانستند کمک حال تیم باشند از پاس رفتند و نفرات نیمکت‌نشین حالا جزء ترکیب اصلی هستند و کسانی که سکونشین بودند در بازی‌های اخیر روی نیمکت نشستند.

او ادامه داد: محمدی چهار بازیکن به پاس اضافه کرده اما تنها آنها دردی از این تیم دوا نمی‌کنند چون کمبود نفرات در این تیم به حدی است که برخی مواقع یک مدافع جانشین هافبک می‌شود. تیم‌های لیگ یک اگر می‌خواهند به لیگ برتر صعود کنند یا به لیگ دسته دوم نروند باید هزینه کنند. پیکان که صدرنشین دسته اول است بازیکن 250 ملیون تومانی دارد و قراردادش را هم پرداخت می‌کند. در خونه به خونه بابل نیز همین مسئله وجود دارد. فجرسپاسی نیز اگر مشکل مالی دارد اما بازیکنان خوب سربازی جذب کرده که در حال حاضر جزء مدعیان صعود است. این مسئله در لیگ برتر نیز وجود دارد و تیم‌های بالای جدول با شرایط خوب مالی توانستند چنین جایگاهی داشته باشند.

ابراهیمی اضافه کرد: باشگاه پاس مدیرعامل هم ندارد. این تیم قهرمان آسیا بوده و قدمتی 60 ساله در فوتبال ایران دارد اما حالا وضعیتی پیدا کرده که بازیکنانش به جای بازی به فکر مسائل مالی هستند. آنها دغدغه مالی دارند و با این وضعیت نمی‌توانند عملکرد مثبتی داشته باشند.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: هنوز کارت مربیگری پاس برای من صادر نشده بود و بازی اخیر این تیم را از روی سکو دیدم. من به مدیرعامل این باشگاه گفتم من میدان را خالی نمی‌کنم ولی با این وضعیت نمی‌توانم در پاس حضور داشته باشم.

ابراهیمی با بیان اینکه شرایط پاس برای بقا در لیگ یک مناسبت نیست، اظهار کرد: در بازی هفته گذشته پاس برابر نساجی شعار حیا کن رها کن به مدیرعامل باشگاه می‌گفتند و عده‌ای دیگر که احساساتی بودند به اکبر محمدی این حرف را می‌زدند و چند نفر هم خواستار حضور دوباره مهابادی بودند. باز هم می‌گویم محمدی و دستیارانش بسیار عالی کار می‌کنند ولی مهره ندارند.

او ابراز کرد: من برای اینکه شوکی به پاس وارد شود مربیگری این تیم را قبول کردم اما زودتر می‌روم که بدانند این تیم چقدر مشکلات دارد و شاید اینگونه پاس دچار تحول شود. پنج، شش روز در پاس بودم و در 75 سالگی تیمی تیمی به این حاشیه و بی در و پیکری ندیده بودم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در بازی با نساجی که روی سکوها بودم خیلی‌ها من را نمی‌شناختند و شنیدم برخی افراد داخل باشگاه به دلیل مشکلات مالی‌شان آرزوی شکست تیم را داشتند. با شرایطی که پاس داشت برای اولین بار تصمیم گرفتم از مسئولیتی که پذیرفتم شانه خالی کنم.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو : عجیب‌ترین تیم ایران از نظر ابراهیمی