عجایب هفتگانه جدید جهان معرفی شد : عجایب هفتگانه جدید جهان، در یازدهمین روز ...


عجایب هفتگانه جدید جهان، در یازدهمین روز از ماه یازدهم سال 2011، طبق رای مخاطبان یک نظرسنجی جهانی اینترنتی، معرفی شد. عجایب هفتگانه جدید جهان، در یازدهمین روز از ماه یازدهم سال 2011، طبق رای مخاطبان یک نظرسنجی جهانی اینترنتی، معرفی شد.

این رای‌گیری که از سال 2007 از سوی «بنیاد عجایب هفتگانه» آغاز شده، پس از گذشت 4 سال، سرانجام هفت منطقه عجیب طبیعی جهان را از میان میلیون‌ها رای برگزید.

به گفته برگزارکنندگان، نحوه رای‌دهی در این نظرسنجی جهانی به روش‌های مختلفی صورت گرفت و علاقه‌مندان می‌توانستند از طریق تلفن، پیامک و یا شبکه‌های اجتماعی اینترنتی، نام مناطق مورد نظر خود را برای سایت این بنیاد ارسال کنند.

عجایب هفتگانه جدید را‌ جنگل‌های آمازون در امریکای جنوبی، خلیج هالونگ در ویتنام، آبشارهای ایگوازو در میان آرژانتین و برزیل، جزیره ججو در کره جنوبی، پارک ملی کومودو در اندونزی، رودخانه زیرزمینی پورتو پرنس در فیلیپین و کوهستان تیبل در افریقای جنوبی تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، علت روی آوردن دوباره این بنیاد به برگزاری این نظرسنجی، بازتاب مناسب کمپین سال 2001 آن در خصوص انتخاب عجایب هفتگانه مصنوعی جهان بود که با استقبال چشم‌گیری روبه‌رو شد.

منبع: خبرآنلاین

 

 



ویدیو : عجایب هفتگانه جدید جهان معرفی شد