عبدی: در لیگ برتر می‌مانیم : کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که بازیکنان ...


کاپیتان تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد که بازیکنان این تیم برای ماندن در لیگ برتر باید ازخودگذشتگی را یاد بگیرند. خبرگزاری تسنیم: بهادر عبدی در مورد شکست تیمش مقابل استقلال تهران گفت: اینکه جزو کاندیداهای سقوط هستیم زیاد مهم نیست. مهم این بود که تیم صدرنشین لیگ برتر را کاملاً تحت‌فشار قرار دادیم و به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم. ما فرصت‌های زیادی داشتیم، ولی متأسفانه مثل چند بازی گذشته آنها را از دست دادیم و مثل آب خوردن موقعیت‌های راه‌آهن هدر رفت.

وی در ادامه افزود: ما باید در این زمینه بیشتر دقت کنیم و اول از همه در مورد خودم حرف می‌زنم. بازیکنان راه‌آهن باید از خودگذشتگی را یاد بگیرند و وقتی در موقعیت گل هستند، هم‌تیمی‌های خود را هم ببینند. من در بین دو نیمه در این مورد با بازیکنان حرف زدم، ولی متأسفانه در نیمه دوم هم اتفاق خاصی نیفتاد. این مهم نیست که بهادر عبدی پنج گل بزند یا 10گل. ما باید بدانیم که اگر راه‌آهن سقوط کند، همه با هم سقوط کرده‌ایم. بازیکنان ما برای ماندن در لیگ برتر باید ازخودگذشتگی را یاد بگیرند.

هافبک تیم فوتبال راه‌آهن در مورد شانس ماندن این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: ما در چند سال گذشته با چنین شرایطی مواجه شده‌ایم و پارسال حتی وضعیتی بدتر از این داشتیم و مثل یک تیم محلی بودیم. امیدوارم مشکلات‌مان حل شود، ولی مطمئن باشید که بازیکنان راه‌آهن باشرف و غیرتی هستند و قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم. فقط امیدوارم در گل زدن بدشانسی نیاوریم.


ویدیو : عبدی: در لیگ برتر می‌مانیم