عبدی: باید تا هستیم قدر هم را بدانیم : سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ...


سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: موافق این موضوع هستم که هر چیزی که انتظارات مردم را برآورده کند عملی شود اما در مورد بایگانی شدن شماره 24 باید در هیأت مدیره آن را مطرح کنیم. خبرگزاری فارس: حسین عبدی در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: قبل از هر چیز ضایعه در گذشت ناگهانی هادی نوروزی که دوست، شاگرد و همکار من بوده را به همه تسلیت می‌گویم.

وی در مورد اینکه بعد از این اتفاق بحثی در فضای مجازی مطرح شده مبنی بر بایگانی شدن پیراهن 24 و اینکه با لباس مشکلی در بازی ها حاضر شوید گفت: من موافق این موضوع هستم که هر چیزی که انتظارات مردم را برآورده کند عملی شود اما باید در هیأت مدیره آن را مطرح کنیم و امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد ارج و قرب پیشکسوتان و بازیکنان را حفظ کنیم.

وی افزود: این اتفاقات تلنگری برای ماست که بدانیم این اتفاق برای همه می‌افتد و در قرآن هم به آن اشاره شده است. آدم به فکر فرو می‌رود و دوست داریم در کنار هم بدون گلایه و شکایت کار کنیم. کسی نمی‌تواند انکار کند که اگر هادی کنار ما بود باید احترام بیشتری می‌گذاشتیم. وقتی کسی را از دست می‌دهیم دنبال این نباشیم که چقدر حیف شد او را از دست دادیم وقتی کنار هم هستیم باید قدر یکدیگر را بدانیم. فلسفه پرسپولیس احترام به همه بود و امیدوارم با این مسائل کنار بیاییم.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پیشنهادات را مطرح می‌کنیم و قطعا جایگزینی برای هادی نخواهد بود و سال‌های سال این غم در دل ما خواهد ماند.

عبدی در مورد اینکه شوک بدی به بازیکنان وارد شده و برای این مسئله چه اقدامی انجام داده‌اند گفت: این مسئله روی خبرنگاران و سوالات آنها هم تاثیر گذاشته است. بازیکن خانه اولش باشگاه است زیرا بیشتر بازیکنان و کادرفنی را می بیند اما بحث دیگری هم هست که ارزش با هم بودن است. انگیزه‌ای که به خاطر همدیگر و به خصوص هادی به وجود آمده قطعا بازیکنان با قدرت بشتری لیگ را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به خاطره‌ای از هادی نوروزی گفت: وقتی بازی با النصر تمام شد هادی مرا در آغوش گرفت و به من گفت «حسین آقا بیشتر از این توان نداشتم، ببخشید» که من به او گفتم فوق‌العاده بودی. این مسئله در بین همه بازیکنان و مردم مشهود بود. از بازیکنان می خواهم مثل بازی با النصر نه فقط به خاطر برد بلکه به خاطر خانواده بزرگ پرسپولیس با تمام توان خودشان بازی کنند. همه مردم اندوهگین بودند و دست همه آنها را می‌بوسم. ملت فوق‌العاده ای را داریم و با این انگیزه همه بازی‌ها را می‌بریم.

عبدی در مورد واکاوی شدن مرگ نوروزی گفت: من ایران نبودم و در مالزی حضور داشتم اما خیلی زود خود را به ایران رساندم. من و باشگاه متخصص این مسئله نیستیم و قطعا کارشناسان دنبال این مسئله هستند اما مسئله مهم این است که ما کسی را از دست داده‌ایم و باید به خانواده او آرامش بدهیم.

وی در مورد اینکه جلالی پیشنهاد داده علت مرگ ورزشکاران واکاوی شود تصریح کرد: استرس همیشه هست و هیچ ورزش قهرمانی بدون استرس نیست اما روی هیجان کنترل شده قرار می‌گیرد. وقتی کسی گل می‌زند همه به هوا می‌پرند. باید عوامل را در جاهای دیگر جست‌وجو کرد و به نظرم این یک اتفاق نادر بوده است. یکی از بستکان دور ما اخیرا سکته کرده بود. ورزش قهرمانی تنها دلیل استرس نیست. چند سال پیش یک مقاله‌ای می‌خواندم که بازیکنان حرفه‌ای ایتالیا که به سن 40-42 سالگی می‌رسیدند با مرگ عجیبی می‌مردند که پس از تحقیق متوجه شدند از داروهای مجازی استفاده می‌کردند که اثراتش را پس از افزایش سن نشان می‌داده است. ورزشکاران استقامتی می‌توانند شرایط خوبی داشته باشند و می‌توان با تحقیق به آن دست یافت.

عبدی در مورد مشکلات مالی و حق و حقوق نوروزی تاکید کرد: یکی از بحث‌های جدی ما همین است. تصور کنید که آینده خانواده هادی نوروزی چه خواهد شد. مسئله بسیار مهمی است و اگر فردا جلسه‌ای باشد در مورد این مسئله تصمیم خواهیم گرفت.

وی در مورد سفر به مالزی گفت: بحث جدی داشتیم و فردا گزارش را به هیأت مدیره خواهم داد و پس از آن به شما می‌گویم.


ویدیو : عبدی: باید تا هستیم قدر هم را بدانیم