عبدولی مدال برنز را از دست داد : فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان مدال برنز ...


فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان مدال برنز جهان را از دست داد. خبرگزاری تسنیم: فرنگی‌کار وزن 75 کیلوگرم کشورمان در روز نخست مسابقات جهانی بزرگسالان پس از کسب سهمیه المپیک ریو با شکست مقابل حریف آمریکایی خود مدال برنز جهان را از دست داد.

سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف خاشیم‌بکوف از ازبکستان رفت و موفق شد با نتیجه 8 بر صفر حریفش را شکست دهد. وی در دور سوم با ایسل از آلمان سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه 8 بر صفر این حریف خود را شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. عبدولی در مرحله نیمه نهایی با داتوناشویلی از گرجستان مصاف داد و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی شود و نخستین سهمیه کشتی فرنگی کشورمان در مسیر المپیک ریو را به دست آورد.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی 2011 استانبول در نیمه نهایی با مارک مادسن از دانمارک مصاف داد و در نهایت با نتیجه 2 بر 2 و به دلیل داشتن اخطار شکست خورد تا از رسیدن به فینال باز بماند. وی در دیدار رده‌بندی با بیسک از آمریکا سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا مدال برنز جهان را از دست بدهد.

در مسابقات امروز مهدی زیدوند در وزن 66 کیلوگرم از دور مسابقات حذف شد. مسابقات 4 وزن دوم از ساعت 21:30 دقیقه امشب آغاز خواهد شد.


ویدیو : عبدولی مدال برنز را از دست داد