عبداللهی: تغییر مظلومی شایعه است : دستیار ویژه بهرام افشارزاده می‌گوید برکناری ...


دستیار ویژه بهرام افشارزاده می‌گوید برکناری پرویز مظلومی از استقلال شایعه است. خبرگزاری ایسنا: نصرالله عبداللهی در واکنش به این سوال که آیا قرار است فردا (سه‌شنبه) پرویز مظلومی از سرمربیگری استقلال در جلسه هیات‌مدیره تیم برکنار شود، گفت: هیات‌مدیره فردا جلسه‌ای دارد، ولی عوض شدن مظلومی شایعه است. هیات مدیره ما انقدر خام نیست که یک مربی را در دو بازی آخر برکنار کند. اعضای هیات‌مدیره استقلال افراد باتجربه‌ای هستند.

او در پاسخ به این سوال که دیدار تیمش برابر تراکتورسازی را چطور دید، بیان کرد: بازی بدی نبود. پنج گل داشت و دو تیم خیلی خوب بازی کردند ولی در نهایت تراکتورسازی برنده شد.

دستیار ویژه بهرام افشارزاده در استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به درگیری میان رحمتی و قلعه‌نویی چه بود،‌ بیان کرد: در یک لحظه اتفاقاتی افتاد و بعد از آن همه چیز به روال عادی برگشت. اواخر بازی هم یک برخوردی شکل گرفت، ولی به نظرم همه چیز تمام شده و نباید به آن پرداخت.

در حالی عبداللهی برکناری مظلومی از هدایت استقلال را "شایعه" می‌خواند که امروز مقداد نجف‌نژاد رییس هیات مدیره استقلال از تغییر در کادر فنی استقلال خبر داده بود.


ویدیو : عبداللهی: تغییر مظلومی شایعه است