عباسی: قلعه‌نویی اختلافی با سربازها ندارد : مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید ...


مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید اگر استقلالی‌ها با هافبک این تیم مذاکره کرده باشند، کاری غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی انجام داده‌اند. خبرگزاری تسنیم: سعید عباسی در خصوص آخرین وضعیت تراکتورسازی پیش از دیدار حساس مقابل استقلال در مرحله ماقبل پایانی جام حذفی اظهار داشت: بازیکنان زیر نظر کادرفنی تمرینات را با جدیت انجام می‌دهند و خوشبختانه مشکلاتی که پیش از این در تیم وجود داشت، مرتفع شده است. در حال حاضر همدلی بین بچه‌ها بیشتر شده و با حضور امیر قلعه‌نویی نظم و انضباط بازیکنان خیلی بهتر شده است.

وی افزود: در حال حاضر کادرفنی روی مسائل تاکتیکی کار می‌کنند تا تیم برای دیدار مقابل استقلال آماده شود. همدانی، عالمی و رحمان رضایی مربیانی هستند که با قلعه‌نویی به تراکتورسازی آمدند و کار را پیش می‌برند و آقایان رحیم‌زاده و پژمان هم به عنوان مربیان بومی فعالیت‌شان را ادامه می‌دهند. امیدوارم برای بازی فردا هوادران به ورزشگاه بیایند و تیم را برای فینالیست شدن حمایت کنند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه دیدار قبلی این دو تیم پس از حضور امیر قلعه‌نویی در تبریز با تساوی بدون گل همراه بود و آیا تیم در 10 روز گذشته شرایطی پیدا کرده که استقلال را شکست دهد، گفت: در بازی قبلی شرایط روحی بازیکنان تفاوت داشت و اکنون وضعیت آنها بهتر شده است. شرایط تیم ما برای این بازی خوب است و امیدوارم نتیجه‌ای مطلوب بگیریم.

عباسی درباره اینکه پیش از بازی حساس تراکتورسازی با استقلال صحبت‌هایی مبنی بر حضور بختیار رحمانی در تیم حریف شنیده شده و گویا با این بازیکن صحبت شده تا در نیم‌فصل دوم به جمع آبی‌پوشان بپیوندد، تصریح کرد: این کارها و صحبت‌ها کاملاً غیر حرفه‌ای است و ما این مسائل را نمی‌پسندیم. اگر استقلالی‌ها با بختیار مذاکره‌ای کرده‌اند، کاری غیر حرفه‌ای و غیر قانونی انجام داده‌اند. بختیار یک بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند برای تیمی که بازی می‌کند-حتی اگر خدمت سربازی باشد-باید تمام  تلاشش را انجام دهد.

وی ادامه داد: این مسائل نمی‌تواند روی بازیکنی حرفه‌ای مانند رحمانی تأثیر بگذارد. ممکن است یک بازیکن جابجایی‌های زیادی در تیم‌ها داشته باشد، اما اصل قضیه این است که بازیکن باید به تیمی که پیراهنش را می‌پوشد وفادار باشد و تا آخر خدمت کند. چیزی که ما از بختیار سراغ داریم، او صرف نظر از هر اتفاقی تمام انرژی‌اش را برای تیمش می‌گذارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز درباره اینکه اگر استقلال بختیار رحمانی را بخواهد این بازیکن می‌تواند جدا شود یا نه، اظهار داشت: این را بارها گفته‌ایم که جدایی بختیار به دلیل بحث کسر خدمت این بازیکن به میان آمد، اما باید بگویم تراکتورسازی قانونگذار نیست و فقط مجری قانون است. در خصوص خدمت سربازی این بازیکن هرچیزی که قوانین بگوید انجام خواهیم داد و تا این لحظه مدرکی دال بر کسر خدمت این بازیکن به باشگاه داده نشده است. اعمال این مسائل از طریق نظام وظیفه صورت می‌گیرد و آنها باید درباره پایان خدمت رحمانی نظر بدهند.

عباسی درباره اینکه گویا بین بختیار رحمانی و امیر قلعه‌نویی اختلافی به وجود آمده و از همین‌رو بحث جدایی این بازیکن جدی‌تر شده است، به تسنیم گفت: اختلافی نیست و بارها دیده‌ام قلعه‌نویی با بختیار برای حل مشکلاتش و حضورش در تیم ملی صحبت کرده است. قلعه‌نویی برای تمام بازیکنان سرباز تراکتورسازی که مشکل حضور در تیم ملی را دارند، صحبت کرده و با هر کانالی که می‌دانست و می‌توانست هماهنگ کرده تا مجوز این بازیکنان برای حضور در تیم ملی صادر شود. این مربی نه تنها با رحمانی و سایر بازیکنان سرباز اختلاف ندارد، بلکه پشتیبان آنهاست و اگر هم صحبتی کرده پدرانه بوده و البته جو رسانه‌ای این صحبت‌ها را بزرگ کرده است. به هر حال توقع از بازیکنی مثل رحمانی بالاتر از اینهاست و در خصوص جدایی این بازیکن هم در زمان لازم و طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی درباره ادامه حضور سامان نریمان‌جهان و سعید آقایی در تراکتورسازی و توافقی که با باشگاه گسترش‌فولاد شده و بحث مالی هم در میان است یا نه، خاطرنشان کرد: صحبت‌های ما جدید نیست و مربوط به قبل است. در این خصوص با زنوزی، سمندر و سایر مسئولان گسترش‌فولاد صحبت‌هایی صورت گرفته است، اما برای قطعی شدن ماندن آنها باید قرارداد بسته شود. در خصوص مسائل مالی هم صحبت نشده و مالک محترم گسترش‌فولاد برای کمک به تیم شهرش قصد همکاری دارد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال حضور لوسیانو ادینیو در این تیم برای نیم فصل دوم رقابت‌ها، اظهار داشت: در این خصوص از قلعه‌نویی لیستی نگرفتیم و پس از گرفتن لیست و قطعی شدن حضور ادینیو در لیست وی، در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

عباسی درباره احتمال کسر 6 امتیاز از تراکتورسازی به دلیل بدهی اشپیتیم آرفی گفت: ما این مشکل را با چند بازیکن دیگر از جمله آنسلمو و حتی تونی اولیویرا هم داشتیم، اما با برنامه‌ریزی؛ اجازه ندادیم که از تراکتورسازی امتیازی کسر شود. این بار هم نمی‌گذاریم به تراکتورسازی ضربه‌ای وارد شود، هرچند کارمان سخت است و باید علاوه بر تأمین پول برای بازیکنان فعلی، برای طلبکاران هم که از مدیریت قبلی باقی مانده‌اند بودجه تأمین کنیم.


ویدیو : عباسی: قلعه‌نویی اختلافی با سربازها ندارد