عباسی: تراکتور را با نظر تونی بستیم : مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید تیمش را ...


مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید تیمش را بر اساس نظرات تونی اولیویرا و برای قهرمانی بسته است. خبرگزاری ایسنا: سعید عباسی درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی بیان کرد: تیم ازنظر نتیجه‌گیری وضعیت خوبی ندارد اما به‌مرور با هماهنگی‌هایی که بین بازیکنان و کادرفنی ایجاد می‌شود، امیدواریم در مسابقات آتی نتایج بهتری رقم بخورد.

وی در مورد مسائل مطرح‌شده در رسانه‌ها مبنی بر اولتیماتوم باشگاه به سرمربی تیم، تأکید کرد: با آقای اولیویرا درباره بحث‌های مختلف و نگرانی‌های هواداران و هیئت‌مدیره صحبت زیادی شده است اما هنوز جای امیدواری است تا در تعطیلاتی که پیش‌رو داریم، تیم به آن خواسته ما که ایجاد هماهنگی است برسد تا وی ترکیب مطمئن و لازم را به دست بیاورد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: بحث اولتیماتوم در کار نبود و به خود آقای اولیویرا هم گفتیم که از شما و بازیکنانمان حمایت می‌کنیم تا به امید خدا به برنامه‌ها و اهدافی که داریم دست پیدا کنیم.

عباسی با اشاره به تعطیلات لیگ برتر به دلیل بازی‌های تیم ملی، خاطرنشان کرد: برای تیم‌هایی که بازیکنانشان تغییرات زیادی داشته این تعطیلات می‌تواند کمک کند تا هماهنگی‌ها به وجود بیاید. البته این در شرایطی است که چند نفر از بازیکنان ما به تیم ملی امید و بزرگ‌سالان دعوت ‌شده‌اند اما بقیه نفرات در تمرینات حضور خواهند داشت.

وی تأکید کرد: ما تعداد 13 بازیکن را که قراردادشان تمام شده بود تمدید کردیم و آن‌هایی که سرباز بودند در تیم ماندند. حدود 10 بازیکن هم مازاد بر ماندگاری سربازها یا نفرات قبلی جذب کردیم که 4 نفرشان خارجی هستند و بقیه آن‌ها بازیکنانی بودند که به‌جز 2-3 نفرشان، در حال بازی بودند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اضافه کرد: جذب بازیکنان قطعاً بدون نظر آقای اولیویرا صورت نگرفته است. البته در لیستی که ایشان داده بودند تغییراتی ایجاد شده است. وقتی بازیکنی را نتوانستیم جذب کنیم و خواستیم جایگزینش را به تیم بیاوریم، قطعاً با نظر آقای تونی این کار را انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر تونی اولیویرا در ادامه خواهان ایجاد تغییرات و جذب نفرات جدیدی شود آیا این کار را انجام می‌دهید به سایت باشگاه تراکتورسازی، گفت: قطعاً همین‌طور است چون آقای تونی لیستی که داده‌اند را با هدف کسب قهرمانی تنظیم کرده‌اند و اگر در ادامه مشکلی در این خصوص پیش آید، هر چیزی که کادرفنی یا سرمربی بخواهد فراهم می‌کنیم.

عباسی درباره میزان رضایت از عملکرد سرمربی پرتغالی تیم، اظهار کرد: ممکن است در هفته‌های اول عملکرد سرمربی و بازیکنان خیلی خوب نباشد و ما انتظار بیش‌تری داشتیم اما این موضوع با هماهنگی محقق خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی افزود: آقای اولیویرا یک مربی بزرگ و تراکتور هم یک تیم بزرگ است و انتظار داریم هماهنگی بین بازیکنان و ارنجی که موردنظر سرمربی تیم است ایجاد شود تا شاهد شرایط بهتری از تیم باشیم. در هفته‌های آینده بازی‌های سخت‌تری داریم و امیدواریم از این مرحله به‌راحتی گذر کنیم و امتیازهایی را که باید به دست می‌آوردیم را کسب کنیم تا تیم به تعادل برسد.


ویدیو : عباسی: تراکتور را با نظر تونی بستیم