عامل جنایت هولناک درمشهد،دستگیرشد : عامل جنایت هولناک درمشهد،دستگیرشد   سیدخلیل ...



عامل جنایت هولناک درمشهد،دستگیرشد

 

سیدخلیل سجادپور - جوان ۳۱ ساله ای که در یک جنایت هولناک، سر برادرش را از تنش جدا کرد و متواری شده بود شب گذشته دستگیرشد.

به گزارش خراسان، شب یکشنبه وقتی عقربه های ساعت روی ۲۱ قفل شده بود زنگ تلفن قاضی ویژه قتل عمد به صدا در آمد و یکی از مأموران کلانتری سیدی، از وقوع جنایتی هولناک در یک منزل مسکونی خبر داد.

او به قاضی موحدی راد گفت: جسد مرد ۴۴ ساله ای که سرش در کنارش قرار دارد داخل یک منزل مسکونی واقع در خیابان خلج مشهد کشف شده است. در پی اعلام این خبر، مقام قضایی دستوراتی را برای حفظ صحنه حادثه صادر کرد و خود نیز عازم محل جنایت شد.

جسد داخل یک اتاق ۱۵ متری در حالی رو به شکم روی زمین افتاده بود که سر آن در کنار پیکر خون آلود قرار داشت و آثار چند ضربه چاقو بر نقاط بالاتنه مقتول نمایان بود.

این گزارش حاکی است: تحقیقات قاضی ویژه قتل در حالی ادامه داشت که کسی داخل این منزل حضور نداشت اما با تحقیقات انجام شده مشخص شد که مقتول به اتفاق برادر و پدرش در این مکان زندگی می کرده است.

مأموران ساعتی بعد موفق شدند یکی از نزدیکان مقتول را که در همان اطراف سکونت داشت شناسایی کنند.

پی گیری این سرنخ، مأموران را به پدر مقتول رساند. او وقتی مورد بازجویی قرار گرفت گفت: پسر ۳۱ ساله ام مرتکب این جنایت شده است و هم اکنون نیز فراری است. پدر مقتول همچنین مدعی شد: فرزندم دارای سابقه بیماری روانی است و مدتی نیز در بیمارستان روانپزشکی ابن سینا بستری بوده است.

او ادامه داد: هر دو فرزندم (مقتول و متهم به قتل) مجرد بودند و با من زندگی می کردند. این مرد در ادامه اظهاراتش ادعا کرد: لحظه وقوع جنایت من خواب بودم و هیچ چیزی متوجه نشدم! این در حالی بود که در بررسی های اولیه مشخص شد که هیچ گونه آثار دفاعی روی بدن مقتول وجود ندارد و او به طرز غافلگیرانه ای کشته شده است.

وی افزود: پسرم پس از ارتکاب جنایت گوشی تلفن همراهش را برداشته و با خودرو پرایدش فرار کرده است.بنابراین گزارش، در پی اظهارات این مرد، قاضی ویژه قتل عمد با اعلام شماره پلاک خودرو متهم از مأموران انتظامی خواست تا با اجرای طرح مهار برای دستگیری متهم اقدام کنند. لحظاتی بعد دستور مقام قضایی به کلیه واحدهای انتظامی و گشت های کلانتری ابلاغ شد و عملیات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهم ادامه یافت. در همین حال یکی دیگر از برادران مقتول شناسایی شد و بدین ترتیب شماره تلفن متهم در اختیار قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت.

اعترافات تلفنی متهم به قتل ساعاتی از بامداد روز یکشنبه گذشته بود که مقام قضایی در کنار مأموران انتظامی به دنبال راه حلی برای دستگیری متهم بودند. طرح مهار هم نتیجه ای نداشت اما مأموران انتظامی همچنان به دنبال پراید مورد نظر می گشتند که برادر متهم به دستور قاضی، تلفنی با متهم ارتباط برقرار کرد. سکوت اتاق را فرا گرفت، همه منتظر شنیدن سخنان متهم فراری بودند. مقام قضایی از او سوال کرد: چرا برادرت را کشتی؟ متهم گفت: او «شیشه» می کشید شما که پایپ (آلات استعمال مواد مخدر) او را دیده اید! او پدر و مادرم را هم اذیت می کرد.

شب هم با هم مشاجره کردیم بعد از آن درگیر شدیم و من او را کشتم! این گزارش حاکی است: پس از آن که مدتی قاضی ویژه قتل عمد به طور تلفنی با متهم فراری گفت وگو کرد، متهم گفت: من جا و مکانی برای خوابیدن ندارم حداقل یک پتو برایم بیاورید! در این لحظه برادر متهم با او در اطراف میدان آزادی مشهد قرار گذاشت تا او را برای تسلیم شدن در برابر قانون راضی کند اما وقتی متهم با خودرو به اطراف میدان آزادی رسید ناگهان یکی از خودروهای گشت انتظامی نیز از آن طرف میدان عبور کرد.

متهم با دیدن خودروی گشت فکر کرد که این موضوع تله ای است تا او دستگیر شود به همین خاطر هم از محل فرار کرد و بدین ترتیب ماجرای فرار متهم روانی پیچیده تر شد تا اینکه با تلاش های پلیس ومقام قضایی متهم ساعت 22 شب گذشته دستگیر شد.


ویدیو : عامل جنایت هولناک درمشهد،دستگیرشد