عامل تصادف بنیامین گریخت : اخبار حوادث - عامل تصادف بنیامین گریخت بازهم یك ...



اخبار حوادث - عامل تصادف بنیامین گریخت

بازهم یك تصادف دیگر در اتوبان‌های تهران، شهروند دیگری را به كام مرگ فرستاد. «نسیم حشمتی» همسر «بنیامین بهادری» موزیسین و خواننده ایرانی، در یك سانحه رانندگی كشته شد اما راننده‌یی كه از عقب با خودروی ماتیز آنها تصادف كرده بود به جای آنكه توقف كند پایش را بر پدال گاز فشرد و از محل حادثه دور شد. حادثه ساعت چهار بعدازظهر روز جمعه اتفاق افتاد.

وقتی بنیامین به همراه همسر و دختر دوساله‌اش سوار بر خودروی ماتیز از خروجی بزرگراه شهید باكری وارد بزرگراه شهید همت می‌شد. نسیم حشمتی بر صندلی راننده نشسته بود و بنیامین در كنارش و هر دوی آنها نیز كمربندهایشان را بسته بودند. اما تكان‌های سخت خودرو، راننده را به‌شدت مجروح كرده و او را دچار خونریزی داخلی كرد.

 محسن رجب پور تهیه‌كننده آلبوم‌های بنیامین و از نزدیكان او در گفت‌وگو با اعتماد گفت: «این‌طور كه بنیامین تعریف كرده است، یك خودروی 206 نوك مدادی در ابتدا با عقب خودروی ماتیز برخورد كرده اما چون سرعت بالایی داشت مجددا از پهلو با ماتیز برخورد كرده و ماتیز به بیرون اتوبان پرتاب شده است.» به گفته او «بعد از رسیدن آمبولانس اورژانس، همسر بنیامین را به بیمارستان رساندند.

 

حتی او را به اتاق عمل هم بردند اما به گواه گواهی فوت، او بر اثر خونریزی داخلی فوت كرد.» این در حالی است كه دختر دوساله بنیامین كه بر صندلی عقب نشسته بود با وجود نبستن كمربند ایمنی حتی یك خراش هم برنداشته است.

از عهده پلیس راهور خارج است
تماس‌های مكرر اعتماد با سردار رحیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برای پیگیری این حادثه بی‌نتیجه ماند. چند تماس‌ها بی‌پاسخ ماند و سرانجام در تنها دفعه‌یی كه سردار رحیمی تلفن همراه خود را پاسخ داد در حین طرح سئوال، ارتباط قطع شد.

سرانجام سرهنگ عین‌الله جهانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیك پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به پرسش اعتماد پاسخ داد. او گفت: «در چنین حادثه‌یی دیگر پیگیری حادثه از دست پلیس راهنمایی و رانندگی خارج است.» به گفته او «در چنین مواردی نزدیكان متوفی باید به كلانتری مراجعه كنند و پس از طرح شكایت، پرونده به دادسرا فرستاده می‌شود.

 

روال به این صورت است كه با دستور از دادسرا، اگر در آن منطقه دوربینی وجود داشته باشد و اگر جهت دوربین در آن لحظه به سمت محل حادثه باشد و اگر تصاویر را ضبط كرده باشد، مسوولان این امر در شهرداری، تصاویر ضبط شده در روز و ساعت مورد نظر را بررسی كرده و آن را بر روی سی‌دی كپی كرده و به دادسرا می‌فرستند تا خودروی مورد نظر شناسایی و توقیف شود.»

اما این همه ماجرا نیست. به گفته سرهنگ جهانی اگر هر یك از این «اگرها» محقق نشود، باید به دنبال سرنخ بود: «سرنخ‌هایی مانند اینكه شاید فردی خودرو ی مورد نظر را دیده باشد مثلا خودروی مورد نظر پس از آنكه به سرعت از محل حادثه دور شده است در محلی توقف كرده و سایر رانندگان هم مسیر با او توانسته باشند پلاك او را یادداشت كنند یا شاید سرانجام یكی از سرنشینان خودروی 206 عذاب وجدان بگیرد و به پلیس مراجعه كند.»

 

او تاكید كرد: «اگرچه شرایط روحی خانواده داغدیده اكنون مساعد نیست اما توصیه می‌كنم سریعا به پلیس مراجعه كنند. در چنین مواردی حتی اگر نتوانند ضارب را پیدا كنند بر اساس قانون، دیه متوفی از صندوق دولت پرداخت می‌شود.»
اخبار حوادث - اعتماد


ویدیو : عامل تصادف بنیامین گریخت