عالیشاه: گل بزنم، اخراج اشکال ندارد : دربی 79 برای امید عالیشاه کاملا خاطره ...


دربی 79 برای امید عالیشاه کاملا خاطره انگیز است؛ دیداری که با گل او پرسپولیس موفق شد از سد استقلال بگذرد و البته در نهایت با اخراج شماره 2 سرخ ها همراه شد. ورزش سه: امید عالیشاه ملی پوش پرسپولیس از انگیزه و روحیه خوب بازیکنان تیمش برای دیدار با استقلال خبر می دهد. عالیشاه در گفتگو با خبرنگار ما درباره این دیدار گفت: پیروزی در دیدار با ملوان باعث شد تا روحیه خوبی داشته باشیم و در بهترین شرایط به مصاف استقلال خواهیم رفت.

وی ادامه داد: مطمئنا ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند هدف هر دو تیم خواهد بود و امیدوارم هر تیمی که شایسته است در این بازی به پیروزی برسد. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از روحیه خوبی نیز برخورداریم و اکنون کاملا آماده این بازی هستیم.

عالیشاه در مورد انگیزه جوانان تیمش نیز گفت: بهرحال بازیکنان جوان ما هم اکنون کاملا باتجربه شده اند و یک دقیقه بازی در پرسپولیس به اندازه چندین بازی در تیم های دیگر به تجربه بازیکنان اضافه می کند. فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و مسلما برای سه امتیاز به زمین خواهیم رفت و با روحیه ای که از پیروزی های رفت و برگشت در دربی گذشته برابر استقلال داریم کار راحت تری برابر این تیم خواهیم داشت.

عالیشاه در مورد شادی گل احتمالی اش در برابر استقلال و البته احتمال اخراجش بعد از بیرون آوردن پیراهن گفت: واقعا در آن لحظه به این مسائل نمی توان فکر کرد و ما تلاش می کنیم به پیروزی برسیم و هر بازیکنی گل بزند ارزشمند است. اگر گل بزنم نمی دانم چه شادی ای داشته باشم و اخراج بعد از گلزنی مهم نیست. البته شوخی کردم و امیدوارم دیداری زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم و به هدفمان در این بازی برسیم.


ویدیو : عالیشاه: گل بزنم، اخراج اشکال ندارد