عاقبت خبرنگاری که در جشنواره کن 2014 به زیر دامن بازیگر رفت!؟ :   اخبار فرهنگی ...



مسن ترین برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر کدام بازیگر است؟ , کدام بازیگر، مسن ترین برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر است؟ , جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن

 

اخبار فرهنگی - عاقبت خبرنگاری که در جشنواره کن 2014 به زیر دامن بازیگر رفت!؟

پیش از این در سیمرغ گزارشی خوانده بودید و تصاویری دیده بودید درباره حرکت عجیب و غریب یک خبرنگار اوکراینی روی فرش قرمز جشنواره کن، که خود را به زیر دامن یک بازیگر زن حاضر روی فرش قرمز کشانده بود! (این جا) و این گزارشی است درباره عاقبت این خبرنگار:

خبرنگار اوکراینی که در مراسم فرش قرمز انیمیشن «چطور اژدهایتان را تربیت کنید ۲» ایجاد مزاحمت کرده بود، به رغم خبرهای قبلی زندانی نشد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ویتالی سدیوک خبرنگار اوکراینی که برای تهیه خبر برای یک شبکه تلویزیونی اوکراین در کن حضور داشت، با وجود ایجاد مزاحمت در مراسم فرش قرمز زندانی نشد. با این حال او و گروه همراهش تهدید شدند که در صورتی که یک بار دیگر چنین مزاحمتی از سوی وی ایجاد شود، مانع ورود آنها به مراسم هنری شوند.

ویتالی سدیوک روز جمعه در مراسم فرش قرمز انیمیشن ‌«چطور اژدهایتان را تربیت کنید 2» در حالی که گروه صداپیشگان فیلم از جمله کیت بلانشت و آمریکا فرارا کنار هم ایستاده بودند تا عکاسان از آنها عکس بگیرند، از پشت به سمت آمریکا فرارا رفت و با خوابیدن روی زمین، سرش را زیر تور روی دامن این بازیگر کرد. وی بلافاصله توسط ماموران امنیتی از صحنه دور شد، اما رفتار او با تعجب خیلی‌ها روبه رو شد.

این تهیه‌کننده خبر پیش از این هم در مراسم گرمی و اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا ایجاد مزاحمت کرده بود.

آخر آن شب دین دبلویی کارگردان به شرکت‌کنندگان در این مراسم گفت که این مرد مزاحم راهی زندان شده است اما اکنون منابع مختلف حکایت از این دارند که چنین پرونده‌ای در دفتر پلیس کن ثبت نشده است و او حتی آن شب را پشت میله‌ها سر نکرد.

سدیوک که خبرنگار شبکه تلویزیونی پلوس وان اوکراین است دارای مجوز رسمی برای حضور بر فرش قرمز بود.

او در سال 2013 نیز بی مقدمه روی صحنه مراسم گرمی حاضر شد و در حالی که آدل خواننده بریتانیایی قرار بود جایزه‌اش را بگیرد، سعی کرد به او نزدیک شود. وی به دفعات چنین رفتاری را از خود نشان داده و اکنون جشنواره کن را نیز به فهرست رفتارهای عجیبش اضافه کرده است.

یکی از مسئولان گروه خبری اوکراین در کن گفت همه گروه از این نگران هستند که در صورت تکرار چنین رفتاری، تمامی خبرنگاران این شبکه از انجام وظیفه شان محروم شوند.

این خبرنگار یک بار هم در سال 2012 سعی کرد ویل اسمیت را ببوسد و یک بار هم اوایل امسال در مراسم اهدای جوایز اتحادیه بازیگران آمریکا بردلی کوپر و در مراسم افتتاحیه المپیک سوشی در روسیه لئوناردو دی کاپریو را به شکلی غیرمتعارف بغل کرد.

جشنواره سینمایی کن که از چهارشنبه شب شروع به کار کرد تا یکشنبه چهارم خرداد ادامه خواهد داشت.

اخبار فرهنگی - کافه سینما

 


ویدیو : عاقبت خبرنگاری که در جشنواره کن 2014 به زیر دامن بازیگر رفت!؟