عادل غلامی: قلبم با کاله است : ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به عقد قرارداد ...


ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به عقد قرارداد با تیم بانک سرمایه گفت: در انتخاب تیم جدیدم بحث مالی مطرح نبوده و همیشه قلبم با کاله و مردم عزیز آمل است. خبرگزاری ایسنا: عادل غلامی اظهار کرد: من با تیم بانک سرمایه قراداد بستم. خیلی خوشحالم که به این تیم پیوستم. اما خبری منتشر شده بود و عنوان کردند که به دلیل اینکه قرارداد بهتری به من پیشنهاد شده بود، به باشگاه بانک سرمایه رفتم که این موضوع اصلا صحت ندارد و قشنگ نیست.

ملی پوش والیبال ایران قویا تاکید کرد: در جریان جدایی من از باشگاه کاله اصلا بحث مالی مطرح نبود. من حدود یک ماه منتظر پیشنهاد از تیم کاله بودم اما هیچ تماسی از طرف باشگاه گرفته نشد که بخواهند وارد مذاکره شوند. آنها شاید فکر کردند رقم قراردادم بالاست و به همین دلیل جلو نیامدند. اما به هر حال تا قبل از امضای قرارداد من با بانک سرمایه پیشنهادی از سوی کاله مطرح نشد.

وی افزود: همانطور که می دانید کاله فصل قبل در لیگ برتر حضور نداشت و من در تیم میزان خراسان بازی کردم. در این فصل هم بعد از اعلام حضور کاله در لیگ برتر منتظر پیشنهاد این باشگاه بودم. واقعا دوست داشتم به آمل برگردم. من مردم آمل را دوست دارم چون به آن منطقه تعلق خاطر دارم. واقعا خیلی دوست داشتم به کاله برگردم اما به هر حال هیچ تماسی با من گرفته نشد. به هر حال شاید مسئولان کاله در این فصل بخواهند با توجه به بودجه خود ترکیب دیگری ببندند.

غلامی یادآور شد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم. روی این پیشنهادها فکر کردم و در نهایت با تیم بانک سرمایه به توافق کامل رسیدم. کارخانه مربی خوبی است که لیگ برتر را با این مربی شروع کردم و خواستم به او کمک کنم.

ملی پوش مازندرانی تیم ملی تاکید کرد: مردم من را می شناسند. اصلا انسانی نیستم که برای مادیات نظرم را تغییر دهم. من سال ها برای کاله بازی کردم. همیشه قراردادهای بیشتری به من پیشنهاد می شد اما دوست داشتم در خدمت این تیم باشم. اما در این دوره تا زمان امضای قرارداد با بانک سرمایه پیشنهاد رسمی از سوی کاله مطرح نشد.

وی ادامه داد: وقتی با بانک سرمایه قرارداد امضا کردم، باشگاه کاله با من تماس گرفتند که گفتم دیگر قرارداد امضا کرده ام. من بازیکن حرفه ای هستم و نمی‌توانستم بیشتر صبر کنم. متاسفانه قسمت نشد امسال همراه کاله بازی کنم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و مطمئن باشید دلم با این تیم است.

غلامی بار دیگر تاکید کرد: اصلا رقمی از سوی کاله پیشنهاد نشده بود یا صحبتی مستقیم با من نشده بود که بگویند به خاطر پول به بانک سرمایه رفت. مسئولان تیم کاله من را می شناسند. بهروز عطایی مربی خوبی است و ما روابط نزدیکی داریم اما شاید تصور آن ها این بود که دستمزد من با توجه به بودجه امسال کاله زیاد است. باز هم می گویم متاسفم که امسال برای آمل بازی نمی کنم اما قلبم با آن هاست.

ملی پوش والیبال ایران خاطرنشان کرد: واقعا قبلم با تیم کاله است. تیمی است که به آن تعلق دارم و تیم شهرم است. هیچ گاه نمی توانم به مردم شهرم پشت کنم. نشد که امسال به تیم شهر خودم پشت کنم. کاله یک باشگاهی است که همیشه به تعهداتش عمل کرده و از همه لحاظ به من کمک کرده است. متاسفانه در جریان پیوستنم به بانک سرمایه یکسری برداشت های اشتباه شد اما واقعا هیچ موضوعی به ویژه بحث مالی در این باره مطرح نبود.


ویدیو : عادل غلامی: قلبم با کاله است