عابدینی: آقایان به داد پرسپولیس برسید : مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: این آقایان ...


مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: این آقایان تازه از راه رسیده که ما را قبول ندارند و مشخص نیست در کجای فوتبال بوده‌اند و اگر در فوتبال بوده‌اند در کجای پرسپولیس حضور داشته‌اند بهتر است به داد پرسپولیس برسند. این هنجار بزرگ اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی را باید حفظ کرد. باید به داد پرسپولیس رسید. خبرگزاری فارس: امیر عابدینی در مورد وضعیت پرسپولیس در انتهای جدول گفت: اگرچه پرسپولیس در بازی با ذوب آهن از ناحیه داوری هم لطمه خورد و کمیته داوران باید برای انتخاب داور برای تیم پرطرفدار پرسپولیس که مشکلات زیادی هم دارد دقت بیشتری به خرج بدهد اما واقعیت این است که از روی نیمکت پرسپولیس هم چیزی به تیم منتقل نمی‌شد.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس روی خلاقیت‌های فردی صاحب موقعیت گلزنی می‌شدند و اشتباه‌های تاکتیکی اصلاح نمی شد ولی ذوب آهن با تاکتیک و خوش  شانس بود زیرا پنالتی را عالیشاه خراب کرد و اگر آن ضربه پنالتی گل می‌شد وضعیت بازی فرق می‌کرد. به هر حال روز سخت و سنگینی دیگر برای پرسپولیس رقم خورد.

عابدینی با اشاره به مدیران وزارت ورزش، گفت: به نظر می‌رسد که وزارت ورزش نشینان از وضعیت پرسپولیس در قعر جدول ناراضی نیستند. هیچ واکنشی هم از سوی هیات مدیره محترم باشگاه نمی‌بینیم. این تیم از 12 امتیاز فقط یک امتیاز گرفته است و نشان می‌دهد که باشگاه مشکل دارد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس تصریح کرد:اگر مشکل پرسپولیس برانکو است که برانکو را خود آقایان انتخاب کرده‌اند؟ اگر مشکل پرسپولیس بازیکنان هستند که این بازیکنان هم از سوی همین مدیران پرسپولیس انتخاب شده اند؟ اگر مشکل باشگاه مدیریت است که خود وزارت نشینان این مدیران را انتخاب کرده‌اند. اگر مشکل مالی است که بازهم مسئولان وزارت ورزش مسئول هستند. چرا وزارت ورزش نشینان هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد؟

عابدینی افزود: اگر هواداران پرسپولیس اکنون بزرگواری می‌کنند و صبوری به خرج می‌دهند مدیران بدانند که هواداران تا ابد صبور نخواهند بود. پس بهتر است که مدیران باشگاه و وزارت ورزش نشینان واکنش نشان بدهند. اکنون هواداران در فضای مجازی همه را به باد انتقاد گرفته‌اند از داور و رئیس فدراسیون فوتبال گرفته تا پیشکسوتان و وزارت ورزش. این آقایان تازه از راه رسیده که ما را قبول ندارند و مشخص نیست در کجای فوتبال بوده‌اند و اگر در فوتبال بوده‌اند در کجای پرسپولیس حضور داشته‌اند بهتر است به داد پرسپولیس برسند. این هنجار بزرگ اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی را باید حفظ کرد. باید به داد پرسپولیس رسید.

وی با اشاره به پیشکسوتان پرسپولیس گفت: اگر پیشکسوتان پرسپولیس به این نتیجه برسند که من حرف نزنم دیگر سخنی نمی‌گویم و ساکت می شوم ولی واقعیت این است که جواب برخی افراد بی‌سواد را نمی‌دهم افرادی که به خاطر رفاقت صندلی و سمتی به آنها داده شده است و نه اینکاره بوده‌اند و نه اینکاره می‌شوند. قرار بود در دولت روحانی وضعیت اینگونه نباشد و مقام‌ها و مدیران پاسخگو باشند پس آقایان در مورد وضعیت پرسپولیس پاسخگو باشید.


ویدیو : عابدینی: آقایان به داد پرسپولیس برسید