ظاهر متفاوت «ریچارد گی‌ یر» +عکس : ستاره سینمای هالیوود با شمایل یک فرد بی‌خانمان ...


ستاره سینمای هالیوود با شمایل یک فرد بی‌خانمان در یکی از شلوغ‌ترین قسمت‌های نیویورک ظاهر شد، اما هیچ‌کس متوجه حضور او نشد. خبرآنلاین: ستاره سینمای هالیوود با شمایل یک فرد بی‌خانمان در یکی از شلوغ‌ترین قسمت‌های نیویورک ظاهر شد، اما هیچ‌کس متوجه حضور او نشد.

ریچارد گی‌یر ستاره فیلم «بی‌وفا» در فیلمی مستقل و با بودجه پائین  به نام «وقفه ذهن» در نقش یک بی‌خانمان بازی کرده است. او در این فیلم در نقش مردی با مشکلات ذهنی ظاهر می‌شود که مجبور است در خیابان‌های منهتن زندگی کند.

ریچارد برانسون , ظاهر , متفاوت

گی‌یر از زمان دریافت فیلم‌نامه این اثر، پا در راه درازی برای ساخت این فیلم گذاشته که او را درگیر فیلم‌برداری در خیابان‌هایی کرد که زندگی عادی در آن‌ها جریان داشته است. او در این باره به وال‌استریت‌ژورنال گفت : «ما پول کافی برای بستن خیابان‌هایی که در آن مشغول فیلم‌برداری بودیم را نداشتیم، بنابراین یک روز برای آزمایش با استفاده از لنز‌هایی که قادر به فیلم‌برداری از راه دور بودند، به میان مردم رفتیم تا ببینیم که امکان این کار وجود دارد یا خیر».

فرحناز منافی ظاهر , ریچارد کلایدرمن , ریچارد فرای

او در ادامه سخنان خود گفت : «من با سرووضع یک بی‌خانمان به میان مردم رفتم. هنگامی که متوجه شدم کسی به من توجهی نمی‌کند، جسارت یافتم و از مردم درخواست کمک کردم. این کار را نزدیک به یک ساعت ادامه دادم، اما در این مدت هیچ‌یک از کسانی که به من پول می‌دادند، نتوانست به هویت واقعی من پی ‌ببرد.»

ریچارد برنسون , ریچارد برتون , حسین محب اهری و فرحناز منافی ظاهر


ویدیو : ظاهر متفاوت «ریچارد گی‌ یر» +عکس