طنز: هک تلگرام : آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت: تا همین چند روز پیش ...


آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

تا همین چند روز پیش تنها مشکلی که با پیامک‌های تبلیغاتی داشتیم این بود که تعدادشان در طول روز زیاد است و همین مانده که اس ام اس حاوی «پادشا» و «شب بخیر» به کاربران بدهند و آدم را وارد روابط ناخواسته کنند. الان که توانسته‌ایم با این موضوع کنار بیاییم یک مشکل دیگر به وجود آمده و آن هم پیامک عجیبی است که این روزها به دستمان می رسد: «به همسر یا دوست خود شک دارید؟ خیانت؟ هک 100 درصد تلگرام در سایت زیر»

عجالتا سریال‌های ترکیه‌ای را ول کنید. این رو بچسبید. (از لحاظ بنیان خانواده!) خیلی قشنگ و مرتب توی روز روشن اس ام اس می‌دهند که بیا هک کردن یاد بگیر که فردا بتوانی مچ همسر یا دوستت را بگیری. این پیامک نه یک بار نه دو بار بلکه سه بار روی صفحه گوشی من ظاهر شد. انگار نه انگار نظارتی روی این پیامک‌ها وجود دارد. آدم شك می‌كند که خدای نکرده مسئولان هم با مقوله هک موافقند.

با این سکوت مسئولان و تکرار این مساله و احتمال این که کل قضیه خیر است و ما اشتباه می‌کنیم، بنده گمان می‌کنم در روزهای آینده شاهد پیامک‌های دیگری از عزیزان باشیم، بطور مثال:

- تلگرام همسرت رو هک کردی؟ چی؟ خیانت؟ درست بود؟ ای وای ... غمت نباشه. خرید سم و اسید و اسلحه از سایت زیر

- میخوای بدونی همسرت چه جوری زیرآبی میره؟ دوربین مداربسته زیر آب و در خشکی ... مشاهده غلط کاری‌های همسرت وقتی الکی میگه رفته بودم استخر ... فقط در سایت زیر

- آخه ساعت دوازده شب هم جلسه میشه؟ این چه جور جلسه‌ایه؟ معلومه داره چه غلطی می‌کنه دیگه. با ارسال عدد 3 به شماره 930332 به این بازی کثیف پایان بده.

- میخوای بدونی همسرت تو جوونیش چه جرثومه‌ای بوده؟ آگاهی از واقعیت، طلاق 100 درصد تضمینی! هک یاهو مسنجر در سایت زیر

- میخوای بدونی همسرت وقتی بچه بود در قالب سوپر ماریو برای رسیدن به شاهزاده خانم چه رمزهایی رو می‌زد و چه قارچ خوری‌هایی می‌کرد؟ رمزگشایی از کودکی سیاه و پر از انحراف همسرت فقط در سایت زیر.

به ‌هرحال حتما خوبه که تا الان هیچ کدام از نهادهای مسئول واکنشی در این باره نداشته‌اند. اگه طرف ریگی به کفشش نداشته باشه چه ترسی از هک شدن داره؟ اتفاقا میگن اگه هک کنی و ببینی خبری نیست پیوندها محکم‌تر و زندگی زیباتر میشه! البته اگه مال خودت رو قبلا هک نکرده باشن!


ویدیو : طنز: هک تلگرام