طنز؛ شازده کوچولو و گلِ تحصیلکرده : نوید نیک‌نژادی در روزنامه قانون نوشت:شازده ...


نوید نیک‌نژادی در روزنامه قانون نوشت:

شازده کوچولو داشت در خیابان‌های اطراف دانشگاه قدم می‌زد و به دانشجوها نگاه می‌کرد. با خودش می‌گفت اگر گلش این دانشجوها را می‌دید، دیگر اینقدر برای او ناز نمی‌کرد. در همین حین ناگهان کسی را دید و یک دل نه، صد دل عاشقش شد. یاد تکنیک‌های روباهِ مرحوم افتاد. به دختر گفت: «تو چقدر زیبایی، اجازه میدی که اهلیت کنم؟» دختر گفت: «برو خانواده  خودت را اهلی کن، شله زرد.» شازده کوچولو ناراحت شد و توی دلش گفت:

« خدا نیامرزدت روباه با این تکنیک‌هایت. همان بهتر که سرطان گرفتی و مردی.»

شازده کوچولو همچنان داشت به دانشجوها نگاه می‌کرد که ناگهان گل خودش را در مقابلش دید و از ترس کلیه‌هایش به زیر دریچه آئورتش چسبید. با تعجب و دلهره پرسید: «تو اینجا چه‌کار می‌کنی؟» گل که مچ شازده کوچولو را گرفته بود با عصبانیت گفت: «تو که هر چی صبر کردم نیومدی. منم اومدم دانشگاه آزاد ثبت نام کردم. الانم اومدم اینجا کتاب بخرم. {مکث} چه خوب شد دیدمت. امروز 8 مارس روز زنه. برام کادو بخر.» شازده کوچولو گفت: «کادو مال این زمینی‌هاست که بین آدما تبعیض قائل می‌شن. ما که اصلا از همون اول هم توی سیاره مون از این مسائل نداشتیم.»

گل گفت: «من الان دیگه دانشجوام. با این شِرو‌وِرها گول نمی‌خورم. کادو می‌خوام.»

شازده کوچولو توی دلش گفت: «اَه حقه ام جواب نداد» و بعدش رو به گل گفت: «چقدر مادی شدی. نمی‌خرم».

- نمی خری؟ خب نخر. اصلا یه نفر دیگه هم توی زندگیم هست.

در این لحظه شازده کوچولو عصبانی شد و به گل حمله کرد. همان‌طور که می‌بینید متاسفانه شازده کوچولو مدت‌های زیادی در زمین زندگی کرده و غیراهلی شده است.

اما نگران نباشید. خوشبختانه مردمِ آگاه و همیشه در صحنه، از صحنه درگیری شازده کوچولو و گل، فیلمبرداری کردند. پس از انتشار این فیلم در شبکه‌های مجازی و خدشه‌دار شدن عواطف عمومی و شکایت دوستداران محیط زیست، شازده کوچولو دستگیر شد. در زندان به چندین مورد کلاهبرداری دیگر از گل‌های ساده لوح هم اعتراف کرد و مشخص شد نامبرده چندین گلخانه شیطانی هم دایر کرده بوده است. البته این وسطا چهار تا اختلاس هم کرده بود که خیلی مهم نیست. به تازگی حکم اعدام «ش.ک» صادر شده است.‌


ویدیو : طنز؛ شازده کوچولو و گلِ تحصیلکرده