طنز؛ دفع اثر پول کثیف با پیروکسیکام! : این داستان کثیف حقیقت ندارد. عبدالرضا ...


این داستان کثیف حقیقت ندارد. عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: پول‌های کثیف و قاچاق در مسیر انتقال قدرت و سیاست قرار می‌گیرد. این پول‌ها همه جا نفوذ کرده و تاثیر خود را گذاشته است. محمد صفاجویی در روزنامه قانون نوشت:

این داستان  حقیقی یا دروغ است؟

شما حدس بزنید.

پول کثیف به سیاست نفوذ نکرده است.

حالا لحظه حقیقت فرا رسیده.

«دروغ»

این داستان کثیف حقیقت ندارد. عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: پول‌های کثیف و قاچاق در مسیر انتقال قدرت و سیاست قرار می‌گیرد. این پول‌ها همه جا نفوذ کرده و تاثیر خود را گذاشته است. (ایرنا)

تذکر: پی نوشتی که در ادامه می‌خوانید، به جرات یکی از بی‌نمک‌ترین طنزهای سال‌های اخیر محسوب می‌شود و به سبک طنزهای مرسوم دهه 70 که تمرکزش روی بازی با کلمات بود نگارش شده است.

»پ.ن: همان طور که در بخش‌های تصویری اخبار مختلف دیده‌ایم، تمام سیاستمداران ما تمیز به نظر رسیده و  برخی از آنها حتی سفید مفید (فردی با پوست روشن که برای مردم سودآور است) هستند. از این رو فرمایش جناب فضلی به نظر دور از واقعیت می‌آید.

ایشان گفته‌اند پول قاچاق همه جا نفوذ کرده است ولی طبق آخرین گزارش‌های میدانی که نویسنده این سطور انجام داد، صحت این گفته تایید نشد، چون وقتی از سبزی فروش محله‌مان سوال کردم پول قاچاق داری، پاسخ داد خیر. در ادامه بخشی از گفت‌وگویم با سبزی فروش محله را با هم مرور می‌کنیم:

عمو سبزی فروش؟

بله.

سبزی کم فروش؟

بله.

پول قاچاق داری؟

نه، خیر.

وزیر کشور در بخشی از صحبت‌هایشان نیز اشاره کرده‌اند که پول کثیف در مسیر انتقال قدرت گرفته اما متاسفانه باید به سمع و نظرتان برسانم که این فرمایش نیز دور از واقعیت است. نویسنده این سطور در حالی این نوشته را تنظیم می‌کند که میدانی‌ترین روز کاری‌اش را گذرانده و تمام مسیرهای انتقال قدرت مانند مسیر بهارستان تا پاستور را موشکافانه طی کرده است. در این مشاهدات هیچکس، نه به من، نه به شخص دیگری پول قاچاق برای انتقال قدرت تعارف نکرد. فقط یکی آن حوالی خرمای نذری می‌داد، که تا به من برسد تمام شد. البته نباید از انصاف به دور بود؛ یک تاکسی همان حوالی آقا قدرت را پیاده و بابت این کار قدرتمندانه پول دریافت کرد که به نظر نمی‌رسید پول کثیفی باشد. (یاه یاه یاه)

جناب فضلی در قسمت آخر صحبت‌شان اظهار داشتند که این پول کثیف علاوه بر نفوذ در همه جا (که البته دیدیم صحت نداشت)، تاثیرگذار هم بوده است. من از شما می‌پرسم جناب وزیر؛ این چگونه تاثیری است که ما اصلا حسش نمی‌کنیم؟ چون مقوله پول مقوله‌ای نیست که همین جوری تاثیرش را بگذارد و ما حسش نکنیم. مثلا همین قیمت مرغ که شد 8000 تومان، من به شخصه تاثیرش را کاملا در بدنم حس کردم و حتی مجبور شدم از فرط تاثیرگذاری و درد حاصله، فرم خوابیدن همیشگی‌ام را تغییر داده و دمر بخوابم. حالا این چه تاثیری است که ما حسش نمی‌کنیم؟ البته شاید هم اعضای اثرپذیر بدن‌مان از جمله رگ‌ها دچار بی‌حسی موضعی شده‌‌اند که به امید خدا در روزهای آتی با فیزیوتراپی و پیروکسیکام اوکی خواهند شد.


ویدیو : طنز؛ دفع اثر پول کثیف با پیروکسیکام!