طنز؛ اخبار کوتاه حوادث : در پی شکایت تنی چند از دانشجویان مقاطع دکترا و ارشد ...


در پی شکایت تنی چند از دانشجویان مقاطع دکترا و ارشد و پیگیری پلیس، زورگیری که مدت‌ها اقدام به زورگیری و آزار و اذیت آنان می‌نمود دستگیر شد. پدرام ابراهیمی در روزنامه شهروند نوشت:

زورگیری دانشجو از دانشجو

در پی شکایت تنی چند از دانشجویان مقاطع دکترا و ارشد و پیگیری پلیس، زورگیری که مدت‌ها اقدام به زورگیری و آزار و اذیت آنان می‌نمود دستگیر شد. این فرد که ع. غ نام دارد، دانشجوی ‌سال اول و ورودی ٩٢ بوده و کارشناسان معتقدند رفتار او حاصل تربیت و مدیریت فرجی‌دانا است.

سر و صداهای ماندگار

لیگ برتر انگلستان درحالی با بازی منچستریونایتد و سوانزی آغاز شد که سرهنگ علیفر گزارشگر این بازی بود. تا این لحظه تلفات جانی از بینندگان گزارش نشده.

نایس

عده زیادی از آوارگان و جنگ‌زدگان شمال و غرب عراق و گروهی متشکل از گرسنگان سومالی و کودکان کار جنوب شرق آسیا که به واسطه لایک‌های کاربران فیس‌بوک از گرسنگی و آوارگی و مرگ و... نجات یافته‌اند، با اجازه Share می‌کنند.

با سرنشین

وزیر دفاع پاکستان به آمریکا هشدار داد چنانچه پرواز هواپیماهای بی‌سرنشین آمریکا بر فراز مناطق مسکونی کشورش ادامه بیابد، کشور مطبوعش پروازهای خطوط هواپیمایی پاکستان به مقصد آمریکا را با هواپیمای «ایران ١٤٠» انجام خواهد داد.

پشت وانتی

در یکی از شهرهای کوچک کشورمان مردی زنش را خورد. در تحقیقات محلی که پس از این حادثه انجام شد همسایه‌ها ضمن ابراز تعجب از این رویداد اعلام کردند که هرگز صدای دعوایی از خانه آنها نشنیده و اختلافی بین آنها احساس نکرده بودند. بازپرس ویژه این پرونده به خبرنگاران گفت: «به خانم‌های متأهل توصیه می‌کنیم بیش از حد هم سازگاری و دلبری از خود بروز ندهند. ملت کنترل خود را از دست می‌دهند.»

بیچاره‌ها

مدیرکل سازمان مقایسه ایران با خارج گفت: «به‌طور مثال در پارک‌های سوییس هزینه سوار‌شدن به «رنجر» یا «ترن هوایی» حداقل ٢٥ یورو است. درحالی‌که در کشور خودمان با یک‌چهارم این هزینه می‌توانید آن هیجان را در مسافرت اتوبوسی بین شهری تجربه کنید. تازه قبل از فوت ساندیس و تی‌تاپ هم می‌دهند.»

فقط ٢٩‌هزار ریال

آیا می‌دانستید با سیخ کباب‌های سه‌کاره پلین، دیگر مشکل سیخ نخواهید داشت؟

متلاشی شد

به دنبال توقف راننده خودرویی در یکی از جاده‌های کرمان به دلیل نبستن کمربند، استعلامی از سوابق او به عمل آمد که نشان داد دوربین‌های جاده‌ای، سرعت غیرمجاز این خودرو را ثبت کرده‌اند. هنگامی که او از ماشین پیاده شد تا با جناب سروان چانه بزند و مشکل را حل کند، بازدمش بوی شربت آلبالو داده ماموران پس از مشکوک شدن به او و تجسس ماشین، چند تن موادمخدر جاساز در ماشین یافته‌اند. پس از تحقیقات به‌عمل‌آمده راننده شناسایی و مشخص شد او همان کسی است که به خاطر قاچاق موادمخدر، فساد مالی، ضرب و جرح، شوخی بیجا، تگ کردن فرندها در هر پستی که می‌گذاشت و... تحت تعقیب پلیس بوده. او در مصاحبه با شبکه استانی گفت: «مجازات اعدام اصلا برای نبستن کمربند مناسب نیست.» گزارش‌ها حاکی است در این چند روزی که او دستگیر شده، جرمی در استان واقع نشده که هیچ، پشه‌ها هم دیگر نیش نمی‌زنند.

جمعیت زیاد و جای کم

در پی نشست فونداسیون ساختمانی در خیابان جیحون تهران و تجمع صدها نفر برای فیلمبرداری به وسیله تلفن‌همراه، مقرر شد نشست بعدی در مرکز همایش‌های صداوسیما رخ دهد.

آخرش کار دست خودش می‌دهد

دو سیلندر گاز مایع در یک کارگاه غیرمجاز حوالی فردیس کرج ترکید. بان کی مون دراین‌باره ابراز نگرانی کرد.

دعوت چندین باره دولت از ایرانیان خارج کشور

اگر مردی بیا ایران و برگرد.


ویدیو : طنز؛ اخبار کوتاه حوادث