طناب دار برگردن قاتل سریالی :     قاتل سریالی زنان مقابل شهروندان كرجی در ...



 

قاتل سریالی , زودیاک قاتل سریالی , فیلم خا رجی قاتل سریالی

 

قاتل سریالی زنان مقابل شهروندان كرجی در میدان قدس این شهر به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش «جام جم»، این متهم ۲۸ ساله به نام امید برك از بهمن سال ۸۶ تا اوایل سال ۸۷ زنان و دختران جوان را تحت پوشش مسافر می ربود و با انتقال به خانه اجاره ای اش در خرمدشت كرج، پس از آزار و اذیت به قتل می رساند.

عامل جنایت بعد از هر قتل قربانی را ملحفه پیچ از خانه اش خارج و در جاده های منتهی به قزل حصار، كمال شهر و فرودگاه پیام رها می كرد.

قاتل سریالی زنان همراه همسرش مریم (معروف به ساحره) طلاهای سرقتی از قربانیان را می فروخت و تعدادی را به اقوامش هدیه می داد.

این زوج پس از فرار از كرج در روزهای پایانی تیر سال ۸۷ در خانه ای در شمال كشور شناسایی و دستگیر شدند.

عامل جنایت در بازجویی های پلیسی انگیزه اش از قتل ها را تنفر، انتقام از زنان و سرقت اموالشان عنوان كرد و همسرش نیز به همكاری با او در فروش اموال سرقتی ۶ نفر از قربانیان اعتراف كرد محل رهاشدن اجساد قربانیان نیز از سوی امید عامل این جنایت ها یكی پس از دیگری به ماموران پرونده نشان داده شد.

۱۰ بار قصاص و یك بار اعدام برای قاتل سریالی

متهمان پس از بازسازی صحنه قتل در شعبه ۷۱ دادگاه كیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی محاكمه شدند.

عامل جنایت ها با درخواست خانواده مقتولان به ۱۰ بار قصاص و یك مرتبه اعدام در ملأعام و همسرش نیز به ۷ سال زندان محكوم شد.

حكم زوج متهم با تایید شعبه ۲۷ دیوان عالی كشور به اجرای احكام دادسرای جنایی كرج ارسال شد و امید ـ قاتل سریالی زنان ـ ۳ سال پس از دستگیری بامداد دوشنبه مقابل چشم صدها نفر از شهروندان كرجی و برخی اولیای دم در میدان قدس این شهر به دار مجازات آویخته شد.

۳ سال در انتظار اجرای حكم بودم

پس از اجرای حكم، مادر یكی از مقتولان به خبرنگار ما گفت: دخترم بی گناه بود. او برای خرید از خانه مان در كرج خارج و ناپدید شد.

چند روز بعد ماموران جسدش را در جاده منتهی به كمال شهر پیدا كردند. نمی دانم متهم چطور دلش آمد فرزند ۲۲ ساله ام را مهمان خاك كند.

مادر مقتول افزود: در این ۳ سال لباس سیاه به تن داشتم و كارم فقط گریه بود و بارها خواب دخترم را دیدم كه ملتمسانه می خواست قاتلش مجازات شود.

فقط به امید این كه روزی حكم مرگ متهم اجرا شود، به زندگی ادامه می دادم. از امروز خیالم راحت است كه با مجازات متهم، دخترم به آرامش می رسد.

۶ مجازات دیگر برای متهمان متجاوز و محارب

گزارش دیگری حاكی است، حكم اعدام ۶ متهم دیگر به اتهام محاربه و تجاوز درتهران، بجنورد و بیرجند به اجرا درآمد. براساس اعلام روابط عمومی دادگستری استان خراسان شمالی، ۲ متهم به نام های كامران و مهران خاكی به اتهامات قتل عمد، محاربه و افساد فی الارض سحرگاه روز دوشنبه ۴بهمن در زندان بجنورد به دار مجازات آویخته شدند.

از مهم ترین اتهامات دو برادر می توان به قتل عمد نگهبان یك پمپ بنزین، زورگیری مسلحانه از پزشكان با سلاح گرم، خرید و نگهداری سلاح غیرمجاز و مهمات آن، ۵فقره سرقت مسلحانه و اخلال در نظم عمومی اشاره كرد.

احكام صادره برای این دو متهم پس از صدور در مهلت قانونی از سوی وكلای متهمان مورد اعتراض قرار گرفت كه پس از بررسی در شعبه ۳۱ دیوان عالی كشور، رای تایید شد.

كارگر شهرداری، متجاوز نقابدار

همچنین جوانی ۲۹ ساله كه چندی پیش با تهدید و اكراه به یك خانم تجاوز كرده بود، روز یكشنبه در زندان یاسوج اعدام شد.

اواسط خردادماه سال جاری ماموران كلانتری ۱۱گچساران مطلع شدند فردی پس از ورود به منزلی با تهدید و اكراه به زنی خانه دار تجاوز كرده است كه بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت.

با تحقیقات ماموران مشخص شد كه متهم، جوانی ۲۹ساله و كارگر شهرداری بوده كه با سر و صورتی پوشیده وارد منزل همسایه خود شده و زن خانه دار را با تهدید چاقو، مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

در ادامه این گزارش آمده است كه متهم بلافاصله از سوی ماموران كلانتری دستگیر و پس از تحقیقات لازم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

با مجرم شناخته شدن و محكومیت متهم به اعدام و تایید حكم از سوی دیوان عالی كشور، این شخص روز یكشنبه با حضور مسوولان قضایی در محوطه زندان مركزی یاسوج به دار مجازات آویخته شد.

اعدام۳ متجاوز در زندان اوین

همچنین ۳ متجاوز به عنف سحرگاه دوشنبه در زندان اوین تهران به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای تهران، قوام عطاكش زاده فرزند شكور، مصطفی كریمی خانقاه فرزند محمد و رضا دهقان فرزند حسینعلی به اتهام ارتكاب عمل شنیع به عنف با یك نوجوان به اعدام محكوم شده بودند.

محكومان یادشده در خردادماه سال ۱۳۸۶ شاكی را به زور چاقو به محلی خلوت منتقل و به عنف وی را مورد تجاوز قرار داده بودند.

در پی شكایت شاكی و تحقیقات صورت گرفته، دادگاه رسیدگی به اتهامات نامبردگان با حضور شاكی، نماینده دادستان و وكلای افراد یاد شده برگزار و دادگاه نهایتا نامبردگان فوق را به اتهام ارتكاب عمل شنیع به عنف به اعدام محكوم كرد كه رای از سوی دیوانعالی كشور نیز مورد تایید قرار گرفت و حكم صادره به اجرا درآمد.

حاشیه های مجازات قاتل سریالی

* از ساعت ۵ بامداد ماموران انتظامی استان تهران، خبرنگاران و عكاسان در محل اجرای حكم (میدان قدس) حاضر بودند. از ساعت ۳۰/۵ به بعد شهروندان كرجی رفته رفته در محل اجرای حكم حضور می یافتند.

* ساعت ۱۳/۶ بامداد ماموران جرثقیل را به میانه میدان آوردند، دقایقی بعد ۲ مرد نقاب پوش قاتل سریالی ـ امید ـ را در حالی كه سكوت كرده، لباس طوسی رنگ پوشیده و موهایش را تراشیده بود، به سمت محل اجرای حكم منتقل كرده و بالای جرثقیل بردند.

* پس از قرائت قرآن، یكی از مسوولان اجرای احكام به تشریح پرونده متهم پرداخت و گفت كه او به اتهام آزار و اذیت و قتل ۱۰ زن و دختر جوان دستگیر و محاكمه شده است.

* ساعت ۳۳/۶ بامداد طناب سفید بر گردن عامل جنایت انداخته شد و چند لحظه بعد با بالا رفتن اهرم جرثقیل، پرونده زندگی امید بسته شد.

* پس از ۲۰ دقیقه، مرگ متهم از سوی پزشكی قانونی تایید و جسد به سردخانه منتقل شد. در روز اجرای حكم فقط عكاس ایرنا و گزارشگران و تصویربرداران شبكه های خبری اجازه ورود به محوطه اجرای حكم را داشتند و دیگر خبرنگاران و عكاسان از فاصله دورتر مجبور به تهیه عكس و گزارش بودند.... / گزارش : جام جم آنلاین


ویدیو : طناب دار برگردن قاتل سریالی