طلسم یوسین بولت شکسته شد : طلسم یوسین بولت برای حضور در مسابقات مشترک‌المنافع ...


طلسم یوسین بولت برای حضور در مسابقات مشترک‌المنافع شکسته شد و این ورزشکار مطرح بعد از دو دوره می‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند. ایسنا: یوسین بولت که یکی از محبوب‌ترین ورزشکاران حاضر در بازی‌های مشترک المنافع 2014 است، شروع پیروزمندانه‌ای در این بازی‌ها داشت و در این باره گفت که همیشه دوست داشته است در بازی‌های مشترک المنافع مسابقه دهد.

بولت تاکنون شش بار قهرمان المپیک شده و هشت بار در سطح جهانی مقام آورده است. او در دوی 100 متر و 200 متر رکورد دار جهان است.

بولت در مسابقات مشترک المنافع امسال در مسابقات فردی مسابقه نمی‌دهد و تنها در دوی 4 در 100 متر امدادی شرکت خواهد کرد.

او در این باره گفت: برای من شرکت در این مسابقات بسیار مهم بود. من این مساله را به مربی‌ام گفتم و خوشحالم که اینجا هستم. من همیشه می‌خواستم در این بازی‌ها شرکت کنم. در سال 2006 در ملبورن شرکت کردم‌ اما از ناحیه همسترینگ آسیب دیدم. در سال 2010 در مسابقات دهلی هند شرکت کردم‌ اما این مسابقات برای من خوب نبود. امسال نیز در فصل گذشته آسیب دیدم بنابراین تصمیم گرفتم که تنها در دوی چهار در 100 متر شرکت کنم.

در 30 دقیقه‌ای که یوسین بولت نشست خبری با خبرنگاران داشت سوالات و درخواست‌های عجیبی از او شد. از جمله درخواست برای گرفتن عکس سلفی با خبرنگاران یا سوال درباره نظراتش راجع به شرایط غزه. او در پاسخ به این سوال گفت که درباره جنگ غزه اخبار را می‌شنود اما آدم سیاسی نیست و به دلیل ندانستن جزئیات نمی‌تواند نظری بدهد!

در بازی‌های مشترک المنافع امسال ورزشکاران قدرتمندی همچون محمد فرح و جسیکا انیس میل حضور ندارد.

فرح به دلیل مریض بودن و ناتوانی در مسابقه دادن در این مسابقات حضور نیافت.


ویدیو : طلسم یوسین بولت شکسته شد